Nesting

Hm, tja. Nå er det jo enda 5 uker igjen her da (termin 19 mai), men ikke sånn voldsomt i orden :P

Men det meste er jo i hus, mangler litt innkjøp av stelleting (må se over hva vi har fått i de gratispakkene av bleier etc). Også må vi kjøpe kommode til å ha babytøyet i. Begynner ikke med vasking av ting og tang før det er på plass egentlig. Akkurat nå ligger alle klærne oppi en seng. Har forsåvidt dynetrekk og dyner til starten, også får vi en dyne til til helga. Skal se over det vi har og om jeg evt skal sy noe mer selv (syns det er artig med hjemmesydd :D ). Mangler og kanskje et laken, det må jeg sjekke. Alt utstyret er for tiden stablet inn på gjesterommet som sakte men sikkert skal bli barnerom, så å få stelleplass etc i orden blir jeg nok å kose meg med seinere. Jeg jobber fullt enda, så jeg ser frem til å bruke tida på dette når jeg går ut i permisjon. Bare 15 dager igjen, inkludert i dag :D

Ikke gjort noe enda klart. Sku ha handla enda litt. Ikke noe stress, enda en stund til termin.

Her er alt på plass og vaska opp te str 68! Senga tar vi inn på vårt rom når vi kjem heim frå sjukehuset :-) gu kor eg gler meg te å få han no! Ellers e det vel kanskje noe kle te meg sjølv snart. Men tørr ikkje kjøpe før etter fødsel, lagt på meg litt for mykje så sikkert ingen ting som passer :-/ men men får ta det som det kjem;-)

Back
Topp