Nesting

nordlysdamen

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Hvor langt har dere kommet i nesting/klargjøring til lille kommer? :) Jeg har vasket klær, sengetøy ol., redd opp senga, kjøpt inn stelleprodukter. Mao. så venter jeg bare på bebis <3

Driver med siste forberedelsene nå jeg, å skulle lage stelleplass på bad både oppe og nede. Sengetøy er vasket, men 6,5 uke igjen så venter litt med å re opp :)

Ehm... Fortsatt ikke ordnet noe jeg :p

Har vasket babyklær, sengeklær, redd opp vogna, nesten ferdig å pakke bag, satt opp lekegrind.. Og sjenerelt husarbeid hjemme. Det som mangler er å justere spinkelsenga i baby høyde og re den opp. Og kjøpe inn babysokker, eneste jeg mangler nå:-P

Har vasket babyklær, sengeklær, redd opp vogna, nesten ferdig å pakke bag, satt opp lekegrind.. Og sjenerelt husarbeid hjemme. Det som mangler er å justere spinkelsenga i baby høyde og re den opp. Og kjøpe inn babysokker, eneste jeg mangler nå:-P
Er vel ikke mange dagene igjen for deg nå? :)

Alt er vasket og klart :) mangler litt bleier og engangskluter til stellebordet bare. Også mangler jeg å pakke fødebaggen, men skal gjøre det denne uka. Må bare få lønn først så jeg kan kjøpe det jeg trenger til meg selv :) 30 dager igjen til termin!

Mangler å er opp sengen og vogna. Ikke pakket baggen enda og må vaske en maskin til med klær:)

Mangler bare å vaske sengedyna og ulltøyet til bebisen:) Også mangler jeg litt husvask og ammeklær. Fødebagen mangler også, kom jeg på nå.. :D Planen er å få gjort disse tingene til uka:) 37 uker til tirsdag:)

Må vaske litt til av klær, kluter og håndklær. Og så skal jeg vaske trekkene på barnevognen. Så må vel både sengen og vognen res opp/gjøres klar. Og pakke fødebagen. Og bilstolen må settes i bilen. Må ta når jeg orker, fortsatt mye dårlig.

Alt av klær, tepper, sengetøy ol er vasket :) mangler bare å re opp sengen og vognen til tulla:) også fødebagen må pakkes. Ellers er alt ganske klart! :smug::smug:

Jeg er 36 uker på vei, pluss noen dager. Alt er i hus(bortsett fra stellematte), men det er ingenting som er klart :P Må sette opp møblene, vaske alt av babyklær, håndkler/kluter og sengetøy, sette inn bilstolen m/base, re seng/vugge/vogn, sterilisere et par smokker og pakke fødebagen. Begynner kanskje om 1 ukes tid :P

Her skal vi tørke over bilstol og sette den i bilen, henge opp speil i bilen, legge på sengetøy i babysengen, og sterilisere brystpumpe, flasker og smokker så er alt klart :) vil veldig gjerne rekke over en grundig husvask og da før hun kommer :)

Det meste er i hus, mangler bare litt småting. Alt nytt er vasket. Har pakket bagen delvis ferdig. Skal skru opp seng og stellebord til uken. Venter med å re den til vi kommer hjem igjen fra sykehuset. Skrur nok heller ikke opp tripptrapp eller rer opp vognen før vi kommer hjem igjen:)
3 uker til termin.

Last edited:
Hehe jeg føler jeg er der jeg også!
Forrige svangerskap var alt på plass ganske så tidlig. Denne gangen? Neeeeh :p får vel lete frem litt klær snart og handle inn en pakke bleier. Klær, bleier og pupp kommer vi vel langt med? :p

Snaaart ferdig med å pusse opp barnerommet, har vasket det meste av klær og har det meste av ting og tang som vi trenger. Må få vasket hus, satt inn bilstol, reid opp i vugge og vogn, handlet inn litt ammeklær og pakket fødebagen :)
Så er det sikkert noe jeg har glemt å gjøre... ;)

Skal bare stryke sengehimmel og sengeklær.
Ta ned vognbag og bilstol fra loftet å lufte de.
Pakke fødebag og stelleveske.

Så kan lillegutt bare komme ! :D prøver å holde meg ajour med husvask og klesvask hjemme.

Jeg har ikke noe klart.. men har 50 dager igjen så har det ikke travelt! Har tenkt å ta med storesøstrene på handling en dag snart å kjøpe det vi trenger!

Alt er klart til lillesøster <3 19 dager igjen så nå er det kun rydding av hus og få unna litt klesvask så kan hun komme ;-)

Back
Topp