Nesting!!

Ja, skal settes igang før tiden :)

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13

Åhhh.. heldig du da! Som har ca dato å forbedre deg til :D

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Tok det veldig med ro med de to første, men denne gangen så er alt i boks nå. Klær er vasket osv. Holder leil i orden hver dag osv.

Termin 4/9-13 - skriver fra mobilen

Ikke begynt enda, mn må vell hive meg rundt snart og få klærne ned fra loftet og starte å vaske :-P
er litt mer på den å må ha det rent og ryddig i huset :-P støv på hjernen ;)

Takler heller ikke rot og skitt...! Og vasker klær til den store gullmedalje. Stresser ikke med resten, for har det viktigste, seng på loftet, vogn og klær etter de andre to og stellebord som står klart:)

Takler heller ikke rot og skitt...! Og vasker klær til den store gullmedalje. Stresser ikke med resten, for har det viktigste, seng på loftet, vogn og klær etter de andre to og stellebord som står klart:)

Får noia eg :p

I dag har eg å Gubben bytta såveromm, vaska ned d nye samt d gamle, vaska vugga, sprinkelsenga å tok likså godt å vaska ned heile loftet når vi først holdt på :D (4soveromm,1bad å loftstua) så nå har vi bare nede igjenn :p hæææææærlig!!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Hehe.... Har ikke kommet helt der enda:) men godt med det som er gjort...! Mannen holder forresten på med oppussing av det som skal bli storebror sitt rom... Tapeten er revet..så er mye igjen enda.. Så får den minste det gamle rommet til storebror når den tid kommer:) men stresser ikke;)

Back
Topp