Ikke meninga og gni det inn til dere som er i dårlig form, men jeg bare MÅ dele.
Formen er overraskende bra for tiden. Jeg kjenner en slags lykkefølelse, føler jeg har mye med overskudd, er i full jobb, - og i tillegg er kvalmen borte!
Eneste symptomene jeg kjenner er at brystene fortsatt er ømme, ligamentsmerter innimellom, halsbrann og litt mer trøtt en vanlig.
- Men alt dette er jo "ingenting" i forhold til hvordan jeg VAR.
Er uke 9+5 nå.
Er det flere som føler det slik, eller som har erfaringer fra tidligere svangerskap?
Kan kvalmen plutselig komme hardt tilbake, og formen plutselig bli uutholdelig igjen tror dere?
Uansett, jeg nyter hver dag <3
Og til dere som ikke er i form:
Hang in there! Det kommer bedre dager, når dere minst aner det
Jente 2003
? - 2015
Formen er overraskende bra for tiden. Jeg kjenner en slags lykkefølelse, føler jeg har mye med overskudd, er i full jobb, - og i tillegg er kvalmen borte!
Eneste symptomene jeg kjenner er at brystene fortsatt er ømme, ligamentsmerter innimellom, halsbrann og litt mer trøtt en vanlig.
- Men alt dette er jo "ingenting" i forhold til hvordan jeg VAR.
Er uke 9+5 nå.
Er det flere som føler det slik, eller som har erfaringer fra tidligere svangerskap?
Kan kvalmen plutselig komme hardt tilbake, og formen plutselig bli uutholdelig igjen tror dere?
Uansett, jeg nyter hver dag <3
Og til dere som ikke er i form:
Hang in there! Det kommer bedre dager, når dere minst aner det
Jente 2003
? - 2015