Nesten symptomfri...

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Ikke meninga og gni det inn til dere som er i dårlig form, men jeg bare MÅ dele.
Formen er overraskende bra for tiden. Jeg kjenner en slags lykkefølelse, føler jeg har mye med overskudd, er i full jobb, - og i tillegg er kvalmen borte!
Eneste symptomene jeg kjenner er at brystene fortsatt er ømme, ligamentsmerter innimellom, halsbrann og litt mer trøtt en vanlig.
- Men alt dette er jo "ingenting" i forhold til hvordan jeg VAR.

Er uke 9+5 nå.
Er det flere som føler det slik, eller som har erfaringer fra tidligere svangerskap?
Kan kvalmen plutselig komme hardt tilbake, og formen plutselig bli uutholdelig igjen tror dere?

Uansett, jeg nyter hver dag <3

Og til dere som ikke er i form:
Hang in there! Det kommer bedre dager, når dere minst aner det ;)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Har ikke så mye symptomer, blir kun litt kvalm hvis jeg er sulten og ikke har spist på en stund :P har det vel sirka likt så sist svangerskap :) håper det fortsetter!

♡Jente 2011
♡April 2015

Så deilig! Jeg hadde ingen symptomer i starten og ønska meg slike symptomer som i sist svangerskap. Jeg fikk det verre, hehe. Men heldigvis går det over! Håper du holder deg i fin form resten av svangerskapet nå! :-)

Fuuuck you! :P Neida, er jo helt supert at du føler deg så mye bedre! :) Nyt det!

Sent from my iPhone using BV Forum

Godt å lese at man antagelig føler deg bedre om et par uker :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres herlig ut at dette engang kan ta slutt.. jeg hadde 1-2 sånne dager i begynnelsen av uka - var ute og trente og hadde det gøy noen timer - neste dag fikk jeg svi for det... blir ikke jobb den nærmeste uka på meg :-(

Vært slik alle ukene faktisk. Hatt perioder der jeg har vært sykt trøtt, og problemer med fornøyelsen. Men dette er ikke verst altså :) knips knips for det :)

Excuse me- damn that autocorrect.

Dette er mitt andre svangerskap, er veldig likt det første.
De eneste symptomene jeg har er veldig ømme pupper og litt trettere enn vanlig :)

Ble bedre i når jeg kom inn i denne uken ja! :) 9+5 i dag!

det høres deilig ut :)

Jeg er overlykkelige over at jeg har ca ingen kvalme denne gang!
Sliter en del med ryggen, men det er ikke noe kontra kvalme hele dagen.

Ellers har jeg minimalt med symptomer. Merker iallefall at denne graviditeten er helt ulik forrige :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Jeg blir nervøs når jeg ikke er kvalm, hehe :p jo flere symptomer jo "bedre". Er så redd for å plutselig miste selv om jeg har sett et bankende hjerte..

Ikke meninga og gni det inn til dere som er i dårlig form, men jeg bare MÅ dele.
Formen er overraskende bra for tiden. Jeg kjenner en slags lykkefølelse, føler jeg har mye med overskudd, er i full jobb, - og i tillegg er kvalmen borte!
Eneste symptomene jeg kjenner er at brystene fortsatt er ømme, ligamentsmerter innimellom, halsbrann og litt mer trøtt en vanlig.
- Men alt dette er jo "ingenting" i forhold til hvordan jeg VAR.

Er uke 9+5 nå.
Er det flere som føler det slik, eller som har erfaringer fra tidligere svangerskap?
Kan kvalmen plutselig komme hardt tilbake, og formen plutselig bli uutholdelig igjen tror dere?

Uansett, jeg nyter hver dag <3

Og til dere som ikke er i form:
Hang in there! Det kommer bedre dager, når dere minst aner det ;)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Samme som mæ da:p
Æ e å bare litt ekstra trøtt, litt ondt i hoften iblandt, halsbrann av og til etc. E bare blåbær liksom:p
(Det må jo bare være en gutt!!!;))

Syns synd i alle som e dårlig, for æ huske det fra sist. Spydde fra uke 6 til æ va nesten 8.mnd, va et grusomt svangerskap med jenta mi:p

Back
Topp