Nesten som en Misse konkuranse!

VanillaCupcake

Elsker forumet
Siden denne konkuransen ble publisert har det poppet opp det ene innlegget etter det andre, der forfatteren skriver heeelt uavhengi om saker som kunne vert dradd ut av et ukeblad.

At denne konkuransen ble laget for å få opp aktiviteten på forumet igjen, er det ingen tvil om...Og det funker!

Nå er det diskusjoner igjen, og forumet har blitt med "seg selv" igjen. Men jeg merker at for hvert innlegg jeg leser så analyserer jeg det. Er det en sann historie? Eller er det noe som har blitt diktet opp for kanskje å få en bit av premien?

For slike som meg er det ikke vits i å prøve en gang. For det meste anonyme og stikker oss ikke ut. Hvem som vinner skal det stemmes om, og de som blir stemt på er de som stikker seg frem i diskusjoner og er mest høglytt.

Når jeg leser noen av disse innleggene som tydelig er skrevet for å prøve å vinne, føler jeg at er rene Miss world talene, venter bare på, "også verdensfred" på slutten.

Rart så fornuftige alle ble nå da!

Peace!

Jeg sitter egentlig bare og venter på at en triggerhappy modde skal flytte hele greia til konkurranseforumet, for det er jo egentlig DER det hører hjemme, eller??emoticon

Jeg sitter med akkurat samme tanken! Jeg blir mistenksom, og er usikker på om folk skriver sant eller om de dikter opp ting for å vinne premier.

Hvis det først skal være en sånn konkurranse synes jeg at vinnerne burde bli plukket ut av BV sine folk, og ikke stemmes frem av brukerne, for vi vet jo at enkelte her inne sikkert kunne skrevet "hei" og vunnet på gammel popularitet...

Ja, de har vert SÅ ivrige med å flytte tråder før! Men, ingen regler uten untak(for moddene)tydligvis! :-P

Jeg er ikke "med" i konkurransen, av alt man kan vinne hadde det bare vært Knertensengetøyet vi hadde fått bruk for her i heimen. Hadde vel bare blitt krangling mellom gutta om hvem sitt det var om jeg hadde vunnet også.

Så du kan stole på meg og det jeg sier, tihi =P=D

Venter bare på at noen skal "skryte" på seg all verdens sykdommer og pest jeg, så vi skal synes synd på og stemme frem, for de har jo selfølgelig ikke penger til barnevogn og babycall..

Det er sikkert mange sanne historier osv, men det bor så mye rart i folk, at det ikke er godt å vite hva de kan dikte opp bare for å vinne.

Skal banne på at den som vinner er en i "Bv gjengen" som har skrevet et elendig inlegg og ikke en gang trenger en av premiene :D

Jeg har ikke noe imot at en poppis bruker vinner ting jeg, er jo på en måte de som holder liv i forumet og kan fortjene en oppmuntring i hverdagen.. Heller det enn at en random person som hverken har baby eller bryr seg om barn, lager en profil og skriver noe tåredryppende i anonym forkledning bare for å vinne og selge stæsjet på finn. 

Men irriterer vettet av meg at det er konkurranse på generelt forumet og ikke inne på selve konkurranseforumet!! Det er så sabla dobbeltmoral at jeg blir litt (kanskje litt for mye) oppgitt.

Men jeg synes mye bare blir trolling, at det er tullball de skriver for å prøve å vinne. Har problemer med å ta det seriøst / føle med de.

Hehe, har tenkt tanken selv. Plutselig dukker det opp så mange snusfornuftige og velformulerte tråder. Som fint hadde passet inn i den beste kåsørs memoarer.

Dette er et forum hvor en uttrykker seg skriftlig. Noen tøyser, noen er velformulerte, noen er seriøse, noen er sinte. Det finnes altså noe for enhver smak her. Så blir forumet omgjort, og med problemene det fører med seg så ble det færre folk her. Jeg synes ikke det er så rart at de setter i gang en skrivekonkurranse her. 

Og hva har det ført med seg? Slik JEG ser det, at ganske mange faktisk har tatt pennen fatt og satt seg ned for å skrive noen virkelig GODE innlegg. Jeg likte veldig godt Iwanna Humpalot sitt f.eks. Før denne konkurransen ble utlyst så skrev jeg to innlegg, som jeg egentlig har lyst til å ha med i konkurransen. Selv om jeg ofte tuller og tøyser inne her, så er jeg faktisk veldig glad i å skrive. Når det kommer tråder som den du har startet her, så tør ikke jeg lage flere tråder i håp om å delta i hvertfall, for jeg liker ikke følelsen av å bli latterliggjort. Og akkurat den følelsen tror jeg du med denne tråden har gitt mange. 

Når det er fotokonkurranser(jeg er en elendig fotograf) lager ikke jeg tråder for å henge ut folk som "plutselig" har blitt så gode til å ta bilder. Så flott at noen har blinkskudd de gjerne vil dele, tenker jeg. 

Jeg velger å tro at de som skal stemme, faktisk stemmer på det innlegget de liker best, ikke på folk de tror er populære. Det er flott om noen her ved hjelp av ord kan vinne noe, synes jeg. Eneste ankepunkt jeg har, er at det burde vært på konkurranseforumet. 

IsThaBeth skrev:
Dette er et forum hvor en uttrykker seg skriftlig.  << sett inn mange kloke ord her >>  Eneste ankepunkt jeg har, er at det burde vært på konkurranseforumet. 

Korta det ned litt jeg.

Hadde det vært på konkurranseforumet så hadde jeg syntes det var en tøff konk. Jeg har problemer med å like ting som kommer i forkledning, noe som utgir seg for å være noe annet enn det er. Hadde trådene vært merket med at dette er et innlegg som man ønsker å delta i konkurranse, så hadde jeg taklet bedre at det lå på generelt. Men slik det er nå, så blir jeg en gretten person som føler meg litt lurt --> emoticon

AnaBanana skrev:
IsThaBeth skrev:
Dette er et forum hvor en uttrykker seg skriftlig.  << sett inn mange kloke ord her >>  Eneste ankepunkt jeg har, er at det burde vært på konkurranseforumet. 

Korta det ned litt jeg.

Hadde det vært på konkurranseforumet så hadde jeg syntes det var en tøff konk. Jeg har problemer med å like ting som kommer i forkledning, noe som utgir seg for å være noe annet enn det er. Hadde trådene vært merket med at dette er et innlegg som man ønsker å delta i konkurranse, så hadde jeg taklet bedre at det lå på generelt. Men slik det er nå, så blir jeg en gretten person som føler meg litt lurt --> emoticon

Jeg lo godt av nedkortinga diemoticon . Lurer litt på hvordan trådene skal bli plukker herifra og inn i konkurransen, så skjønner hva du mener. Samtidig så må du ikke føle deg lurt om du ufrivillig kommer over et bra skrevet innleggemoticon

Nettopp oppdaga denne konkurransen jeg gitt!
Nå forstår jeg jo hvorfor BV gjennoppsto igjen!

Synd for meg at jeg ikke er smart nok til å komme med noe genialt.

Back
Topp