(nesten) PUTEFRI

Rafiki

Andre møte med forumet
Vi har vært på kontroll idag og hoftene ser helt bra ut! Vi kan med andre ord nå ta av puta (eller dvs; vi venter på et endelig og "formellt" ja fra legen som satte den på). MEN har et par spm

1) dere som har vært på Ullevål - hvor lang tid tok det fra UL til endelig svar fra barsel?
2) hva var gradene på hoftene når dere evt ble friskmeldt?
3) har dere fått tilbud / innkalling til videre oppfølging?

Og sist men ikke minst - fler enn meg som ikke klarer å nyte å endelig være putefri? jeg er livredd for at vi tar den av for tidlig og at vi skal ende opp med både strekk og gips om noen mnd. Grunnen er at jeg ikke har fått NOE informasjon fra Ullevål og har da selvfølgelig søkt info selv på nett - men da dumper man kun borti skrekkhistorier og jeg har angst for at vi nå skal ende opp som en av de!

Kan nok ikke svare på alle spørsmålene dine, men.....

Gratulerer som (nesten) putefri og kos dere med den fantastiske fremgangen!

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så herlig da!! [:D][:D]
Hvor gammel er babyen nå??
Gleder meg sånn om 6 uker, da får snuppa den forhåpentligvis av!! [:)]

Grattis med at alt var bra med hoftene til lille :) Deilig å høre det kan jeg tenke meg.
Vi tok ultralyd av hoftene til snuppa for 4 uker siden og alt så bra ut med de også, så jeg var overlykkelig! Vi droppet å bruke puta på dagtid etter at vi fikk høre det, og har bare brukt den på natta (for da får hun ha den på mange timer i strekk..)
Har enda ikke hørt noe fra Ullevål :S Ringte dem i dag og fikk endelig navnet på legen jeg skal snakke med, men han var jo selvfølgelig ikke inne. Så da prøver jeg igjen i morra. Aner ikke om hun får slippe puta, eller noen ting. Syns igrunn Ullevål har gitt utrolig dårlig informasjon ang. puta. Blir bare bedt om å ringe noen andre når jeg ringer de, og ingen vet noe som helst. Håper virkelig jeg får tak i han legen i morra.. Hmm, det var vel egentlig svar på spm nr 1.

2: Vi har ikke hørt noe om grader i det hele tatt vi.. Da vi fikk puta sa legen at det var såvidt han hørte et lite knepp, og at vi skulle bruke puta sånn for sikkerhets skyld.

3: Har ikke fått noe informasjon what so ever om noen ting vi, så jeg aner ikke..

Mulig jeg kan svare bedre for meg i morgen etter at jeg har snakket med legen. Kan oppdatere her i morgen jeg om du vil det?

Er hvertfall utrolig deilig å ikke ha på den dumme puta! [:)] Endelig går det an å kose seg ordentlig med lille gullet :)

ORIGINAL: isahell

Kan nok ikke svare på alle spørsmålene dine, men.....

Gleder meg til vår skal av også!

ORIGINAL: tamlin77

ORIGINAL: isahell

Kan nok ikke svare på spørsmålene dine, men.....

Gleder meg til vår skal av også!

Signere her også!!!

ORIGINAL: lundie

Grattis med at alt var bra med hoftene til lille :) Deilig å høre det kan jeg tenke meg.
Vi tok ultralyd av hoftene til snuppa for 4 uker siden og alt så bra ut med de også, så jeg var overlykkelig! Vi droppet å bruke puta på dagtid etter at vi fikk høre det, og har bare brukt den på natta (for da får hun ha den på mange timer i strekk..)
Har enda ikke hørt noe fra Ullevål :S Ringte dem i dag og fikk endelig navnet på legen jeg skal snakke med, men han var jo selvfølgelig ikke inne. Så da prøver jeg igjen i morra. Aner ikke om hun får slippe puta, eller noen ting. Syns igrunn Ullevål har gitt utrolig dårlig informasjon ang. puta. Blir bare bedt om å ringe noen andre når jeg ringer de, og ingen vet noe som helst. Håper virkelig jeg får tak i han legen i morra.. Hmm, det var vel egentlig svar på spm nr 1.

2: Vi har ikke hørt noe om grader i det hele tatt vi.. Da vi fikk puta sa legen at det var såvidt han hørte et lite knepp, og at vi skulle bruke puta sånn for sikkerhets skyld.

3: Har ikke fått noe informasjon what so ever om noen ting vi, så jeg aner ikke..

Mulig jeg kan svare bedre for meg i morgen etter at jeg har snakket med legen. Kan oppdatere her i morgen jeg om du vil det?

Er hvertfall utrolig deilig å ikke ha på den dumme puta! [:)] Endelig går det an å kose seg ordentlig med lille gullet :)

Det var super herlige nyheter og jeg NYTER hvert sekund uten pute nå! Det er jo SÅ deilig å kunne kose med henne igjen, sånn på ordentlig [:)]
Vi har og fått utrolig dårlig informasjon sånn jevnt over - virker som om de på Ullevål syns HD er en filleting, også glemmer de at det ikke er det for foreldrene! Må virkelig kjempe og vite hva du skal spørre om for å få skikkelige svar der!

Oppdater gjerne når du har fått snakket med legen - sinnsykt at det skal ta så lang tid for han/hun å se på bildene fra radiologisk og komme med en tilbakemelding!? Vi skal få det endelige svaret fra Nyfødt Intensiv (som var de som satt på puta) ... håper de er litt raskere. I mellomtiden gjør vi som dere; bruker den på natta kun.

Back
Topp