Nesten panikk?!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Vet dere det gikk plutselig opp for meg nå at vi skal få ett barn til nå snart, jeg er jo allerede 32 uker på vei.... Hvordan skal dette gå, hvordan er det å gå fra en unge til to, blir det kolikk denne gangen, kommer jeg til å klare å være en tobarnsmor? Ja dere skjønner jeg begynner å få litt panikk, jeg er faktisk ikke helt klar enda! Jeg har i dag en fantastisk gutt som er selvstendig, flink og gjør for det meste det vi forteller han. Alikevel har vi jo ikke gjort noe for det, om dere skjønner hva jeg mener:p Han sa i fra selv når han var klar for å slutte med bleie, jeg vet faktisk ikke hvordan vi lærer ett barn slik. Han elsker å sitte å lese, han sover helt greit om morgenen, tidlig for oss er jo klokken syv. Han henter seg drikke selv, han ordner med pålegg og brødskivene selv, Ja jeg kan fortsette i det uendelig. Jeg kjenner jeg begynner å få panikk!:o Så fortell meg hvordan er det å gå fra en til to. Blir man noen gang klar?

Enklere enn du tror  Største her har også vært verdens letteste unge, og jeg grua meg litt til hvordan det skulle gå når nr. 2 var ventet. Men nå venter jeg jo nr. 3, så det sier sitt om hvor enkelt det gikk

Godt å høre:) Får håpe det blir bra her også, men er livredd for enn ny unge med kolikk. Men det ordner seg vel det også:)

søteste skrev:
Godt å høre:) Får håpe det blir bra her også, men er livredd for enn ny unge med kolikk. Men det ordner seg vel det også:)

Alt ordner seg for snille jenter!

*lykkeligst* skrev:
Enklere enn du tror  Største her har også vært verdens letteste unge, og jeg grua meg litt til hvordan det skulle gå når nr. 2 var ventet. Men nå venter jeg jo nr. 3, så det sier sitt om hvor enkelt det gikk

Samme her:)

Back
Topp