Nesten litt trist

Kvadespile

Forelsket i forumet
Etter det nye forumet kom er det veldig få som skriver lenger, som er jo kjipt i seg selv, fordi jeg syns det var veldig ålreit å kunne spørre og snakke med andre med unger på samme alder.

Men i tillegg har det tydeligvis blitt sånn at de få som fortsatt er her skriver for det meste på et hemmelig forum.
Jeg skjønte vitsen med det i starten, og da var det fortsatt mye samtaler som foregikk på det vanlige forumet.
Men nå gjør stort sett alle det. Jeg ser ikke lenger vitsen med å ha regler på hvem som kommer inn dit.
Det blir litt ungdomsskole-opplegg for min del :-)
Det kan neppe være så veldig mange her inne lenger som ikke "får lov" til å henge med de kule på det hemmelige forumet :-)

Jeg er ikke på HF.. Syns liksom ikke noe om noe "hemmelig" forum liksom... så da får dere bare snakke dritt om meg der! Mohahahahahaaaa... Men nå hjalp det jo litt at vi kan se hvem som er her...

Det som irriterer meg mest NÅ er at det tar så himla lang tid å laste smileys'ene...

Grete71 skrev:
Jeg er ikke på HF.. Syns liksom ikke noe om noe "hemmelig" forum liksom... så da får dere bare snakke dritt om meg der! Mohahahahahaaaa... Men nå hjalp det jo litt at vi kan se hvem som er her...

Det som irriterer meg mest NÅ er at det tar så himla lang tid å laste smileys'ene...

Det blir så rart når hele tanken med et forum (og i tillegg et terminforum) er at man skal kunne snakke med alle der og dele erfaringer osv, og så ender mesteparten opp med å sitte på et hemmelig forum for spesielt utvalgte. Det er veldig synd, for da er det ingen vits til slutt..

Jeg har gitt opp smilyene, jeg :-P

Denne diskusjonen har vi hatt mange ganger før i forbindelse med HF, men vi kan ta det en gang til.

BV er et åpent forum som hvem som helst - selv uten å være medl kan lese hva folk skriver. Dessverre har det seg sånn at mange har snikere som bare bøller, og hvis noen da trenger å lufte litt tanker, og få råd til forskjellige så har de mulighet til dette både her og på HF, men på HF blir det gjerne tatt opp litt mer sensitive ting som de ikke ønsker at "alle" skal vite. :) Meningen med at vi lagde de reglene er fordi en skal være trygg på at det som blir skrevet der holdes der og at de som er der er den de gir seg ut for å være.

Det er nok ikke pga HF at det er dødt på BV nå, det er nok mye pga nytt forum, mange som har begynt i jobb igjen og mange som rett og slett er lei eller ikke har tid.

Alle er velkommen på HF, men som sagt tidligere så må en ha 500 innlegg eller ha 2 personer som kan gå god for en - dette er likt for absolutt alle! :)

Har du vært med på BV treff? Om det er noen der som kan bekrefte at du er den du er? Du er jo uansett ikke langt unna 500 innlegg, så det er bare å stå på og svare på tråder og være aktiv her på BV, så er du fort oppe i 500 innlegg :)

Forrige gang vi hadde denne diskusjonen gjorde de som lå under 500 innlegg en kjempe god egeninnsats og fikk 500 innlegg på kort tid + forumet ble plutselig aktivt igjen! :D

MariaR83 skrev:
Denne diskusjonen har vi hatt mange ganger før i forbindelse med HF, men vi kan ta det en gang til.

BV er et åpent forum som hvem som helst - selv uten å være medl kan lese hva folk skriver. Dessverre har det seg sånn at mange har snikere som bare bøller, og hvis noen da trenger å lufte litt tanker, og få råd til forskjellige så har de mulighet til dette både her og på HF, men på HF blir det gjerne tatt opp litt mer sensitive ting som de ikke ønsker at "alle" skal vite. :) Meningen med at vi lagde de reglene er fordi en skal være trygg på at det som blir skrevet der holdes der og at de som er der er den de gir seg ut for å være.

Det er nok ikke pga HF at det er dødt på BV nå, det er nok mye pga nytt forum, mange som har begynt i jobb igjen og mange som rett og slett er lei eller ikke har tid.

Alle er velkommen på HF, men som sagt tidligere så må en ha 500 innlegg eller ha 2 personer som kan gå god for en - dette er likt for absolutt alle! :)

Har du vært med på BV treff? Om det er noen der som kan bekrefte at du er den du er? Du er jo uansett ikke langt unna 500 innlegg, så det er bare å stå på og svare på tråder og være aktiv her på BV, så er du fort oppe i 500 innlegg :)

Forrige gang vi hadde denne diskusjonen gjorde de som lå under 500 innlegg en kjempe god egeninnsats og fikk 500 innlegg på kort tid + forumet ble plutselig aktivt igjen! :D

Jeg skjønner godt hvorfor det forumet ble opprettet i utgangspunktet, jeg husker å ha lest om mange idioter som kun går inn for å ødelegge for andre, så full forståelse for den :-)

Det jeg mener er at det er litt synd at de som har valgt å være her fortsatt, skriver stort sett kun på det hemmelige forumet. Og da virker det ganske dødt her for meg :-P

Kvadespile skrev:

Det jeg mener er at det er litt synd at de som har valgt å være her fortsatt, skriver stort sett kun på det hemmelige forumet. Og da virker det ganske dødt her for meg :-P

Hvorfor de gjør det kan jeg ikke svare for, men jeg prøver iallefall å være så aktiv jeg kan her inne. Har ikke tid til å være her like mye som før pga en liten pjokk som forlanger tiden min, og så syns jeg det nye forumet er litt "uferdig" ennå. Men jeg håper det kommer seg etterhvert, for vi har hatt det suuuper koselig her på mars 10 :)

MariaR83 skrev:
Kvadespile skrev:

Hvorfor de gjør det kan jeg ikke svare for, men jeg prøver iallefall å være så aktiv jeg kan her inne. Har ikke tid til å være her like mye som før pga en liten pjokk som forlanger tiden min, og så syns jeg det nye forumet er litt "uferdig" ennå. Men jeg håper det kommer seg etterhvert, for vi har hatt det suuuper koselig her på mars 10 :)

Enig der :-) Det virker som det er mye som mangler ennå.
Og jeg merker sakte, men sikkert det folk sier med været ;-) At man er mer ute om dagene, og det er nok bedre enn å sitte på PC-n ;-)

Det er veldig lite aktivitet her inne nå ja.. De samme trådene ligger jo på førstesiden i flere uker før det kommer noen nye:p Men jeg syns ikke det er så veldig mye mer aktivitet inne på HF altså.. 
Men ihvertfall vi er mye ute om dagene, så det blir ikke så mye tid til babyverden lenger:) Syns ikke noe særlig om dette nye forumet uansett, og ihvertfall ikke når det bare er sånn halvferdig.

lille juvel skrev:
Liker nye BV ganske godt etter hvert, så jeg blir her innimellom, iallefall :) pc'en står som oftest på i gangen, så jeg titter innom mars når jeg har tid.. vi trenger jo marsforumet fortsatt :)

Enig der ;-) Ganske trist om det blir borte..

Back
Topp