Nesten ingen symptom?

PrøverPåTredjemann

♡2014♡2023♡2025♡
Junibollene 2023
Mailykken 2025
Er 5+1 i dag. Jeg er bare litt trøtt og tisser oftere, ellers kjenner jeg ingenting. Flere i samme båt?

Jeg tror ikke jeg hadde merkbare symptomer før i uke 8 med forrige, men husker ikke helt...

Er 5+1 i dag. Jeg er bare litt trøtt og tisser oftere, ellers kjenner jeg ingenting. Flere i samme båt?

Jeg tror ikke jeg hadde merkbare symptomer før i uke 8 med forrige, men husker ikke helt...
Jeg hadde heller ingen andre symptomer før nå på søndag når jeg var 6 uker. Nå tar kvalmen meg og jeg er såå trøtt :p :sick006

Jeg hadde heller ingen andre symptomer før nå på søndag når jeg var 6 uker. Nå tar kvalmen meg og jeg er såå trøtt :p :sick006
Å neeei, sier du det? Jeg nesten gleder meg til cravings/kvalme/osv., selv om det ikke er så gøy når man er midt i det. Husker jeg var ganske kvalm i et par måneder forrige gang, så slitsom! Men det er som at det gir en viss trygghet å kjenne på symptomer.

Å neeei, sier du det? Jeg nesten gleder meg til cravings/kvalme/osv., selv om det ikke er så gøy når man er midt i det. Husker jeg var ganske kvalm i et par måneder forrige gang, så slitsom! Men det er som at det gir en viss trygghet å kjenne på symptomer.
Dem sier det er positivt, men jeg var kvalm fra uke 6 til 8 sist og i uke 8 var vi på TUL og så at fosteret hadde slutta og utvikla seg i uke 6. så følte meg snyt :p Men nå føler jeg meg hvertfall gravid har vært så redd for manglende symptomer.

5+2 og har ikke så tydelige symptomer. Av og till veldig trøtt, sover litt mindre, finnere hud(!) og hår, tisset oftere men kanskje ikke lenger, kanskje litt kvalm innimellom. Alt så uspesifikk at jeg hadde ikke mistenkt graviditeten uten positive testen.

Nå er jeg bare 4+3 og har ikke fått spesielt mye symptomer. Murring i magen og vært litt trøtt. Men i tidligere svangerskap har jeg hatt like lite symptomer hele veien. Aldri kastet opp, ikke merket noe til ømme brygger, generelt sett merket lite til å bære gravid det første trimesteret. Generelt sett bare trøtthet og manglende mensen som har gjort at jeg har visst jeg var gravid fortsatt. Og mye bedre luktesans forresten, hehe.

Uff, jeg er 5+5 når vi drar på (bil)ferie. Håper det ikke blir altfor gale for meg :p med første var jeg småkvalm om morgenen, men det gikk heldigvis over etter en stund. Krysser fingrene for det samme nå (A)

Bare litt trett og god luktesans her. Hadde veldig lite symptom i starten forrige gang også. Helt greit om det blir sånn denne gangen også.

4+3 idag, Bare murrer litt hos meg. Ved tidligere svangerskap har hcg steget litt seint hos meg så blir først dårlig mot uke 6. får nyte tiden hvor jeg fremdeles har overskudd :smiley-ashamed004

Jeg er 5+5 og har lite symptomer. Litt trøttere enn vanlig, og hvis jeg snur meg brått når jeg ligger i senga, strekker det (ligament smerter). Ellers...lite :bored:

Selv om det er ille når det står på med kvalme osv, vil man jo gjerne kjenne på noe som antyder at det foregår noe stort i magen :wacky:

Jeg har også lite symptomer. Bare trøtt og en følelse av å være oppblåst til tider. Er 5+6 i dag, så spent på når og om det blir mer symptomer. Men nyter foreløpig at det er lite :-) Med nr 1 var jeg kun dårlig/kvalm i uke 7 og 8, men med nummer to var jeg dårlig fra uke 6 til uke 20..

Veldig lite symptomer her også denne gangen , jeg har litt mer vondt i hode og kjenner jeg er litt trøttere enn normalt, jeg er 4+1 idag ish

Hadde SA i mai og hadde mye mer symptomer da, ekstremt trøtt og sliten og puppene mine kunne ikke røres de var så vonde, hadde mye murringer i magen også

Veldig lite symptomer her også denne gangen , jeg har litt mer vondt i hode og kjenner jeg er litt trøttere enn normalt, jeg er 4+1 idag ish

Hadde SA i mai og hadde mye mer symptomer da, ekstremt trøtt og sliten og puppene mine kunne ikke røres de var så vonde, hadde mye murringer i magen også
Akkurat slik har jeg det også. Er 4+3 (eller 4+4 siden det er etter midnatt).
Da jeg hadde SA i mai hadde jeg en god del symptomer, kvalmebølger, helt utslitt, super ømme pupper og følte meg rett og slett rævva. Denne gangen null! Litt småvondt i hodet, litt strekk i lyskene og sovner fort når jeg legger meg. Ellers nada.

Da jeg hadde SA i mai hadde jeg en god del symptomer, kvalmebølger, helt utslitt, super ømme pupper og følte meg rett og slett rævva. Denne gangen null! Litt småvondt i hodet, litt strekk i lyskene og sovner fort når jeg legger meg. Ellers nada.
Det er nesten sånn at jeg bekymrer meg for at det er så lite, selvom jeg vet at ingen svangerskap er like og at noen ikke opplever symptomer i det hele tatt, så frykter jeg jo at dette også skal ende som sist, men samtidig har jeg en veldig god følelse på at spiren sitter denne gangen :)

Jeg tror ikke jeg har noen symptomer ennå. Tisser litt oftere, men så drikker jeg endel te også. Trodde jeg ble fortere sulten, men så var det nok bare siste innspurt på jobb.

Sist graviditeten holdt, så fikk jeg kvalmen i uke 5/6, og den satt i til over uke 18. Heldigvis kunne jeg selvmedisinere med å spise hele tiden, men la jo kraftig på meg da.
Håper jeg slipper det denne gang (har jo ikke fått av de kiloene ennå...).

Men heller kvalme enn SA.
(ikke at det må være enten/eller)

Det er nesten sånn at jeg bekymrer meg for at det er så lite, selvom jeg vet at ingen svangerskap er like og at noen ikke opplever symptomer i det hele tatt, så frykter jeg jo at dette også skal ende som sist, men samtidig har jeg en veldig god følelse på at spiren sitter denne gangen :)
Ja sånn tenker jeg også. Men jeg er da ennå gravid, fram til det motsatte er bevist. Litt småkvalm/uggen når jeg sto opp i dag.
Så godt du har en god følelse❤️

Samme her også - nesten ingen symptomer enda. Kun ømme bryst (men har lissom hatt det siden jeg satt Ovitrelle sprøyta :hilarious: og noen kraftige ligamentsmerter her og der. Ellers er humøret på topp og energien kanskje litt for god? Våkner av meg selv i halv 8 tiden og er da lyys våken :hilarious:

Jeg kan ikke huske jeg følte meg sånn her med første - sånn sjøsyk/bilsyk. Er ikke direkte kvalm, men uggen og dårlig mage hver dag. :meh: Men jeg kan huske feil… Tror ikke det var helt sånn her da.

*woops, skrev i helt feil tråd ser jeg nå. :wideyed:

Last edited:
Helt det samme her!! Mange flere symptomer ved SA, nå er det nesten ingenting :oops:

Back
Topp