Nesten Helt Greit.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Begynner nesten og lure på om alt er som det skal.
Er det noen flere her som nesten Ikkje har hatt noen plager I svangerskapet???????
Jeg har bare vært ganske trett, Og hatt litt ømme bryst.
Har bare vært litt kvalm, Og har spydd kanskje ca 2 - 3 ganger, Og hatt en del brekninger, Men dette er joh Ingenting når man leser hva dere andre skriver her...... [:D]
 
husk at intet svangerskap er helt likt. Har hørt at de som tidligere har født barn har opplevd helt ulike svangerskap. Så lenge du har en positiv graviditetstest så er du gravid. Må heller nyte svangerskapet som det er, du er heldig hvis du slipper så mange plager. Husk at et svangerskap ikke er en sykdom!! Det er noe helt unikt!! Et nytt menneske blir til [:D] Det er helt ubeskrivelig [:D]
 
Alle er forskjellige og noen går gjennom svangerskapet uten plager i det hele tatt..
Andre er dårlige fra dag èn, så det er nok ingen mal..
Bare vær glad for at du ikke har vært dårligere du [:D]
 
Hadde ingen plager i mitt forrige svangerskap, håper jeg slipper denne gangen også
 
Merker nesten ingenting jeg. Det eneste er at jeg er mye trøtt.. Så er neon gang jeg lurer på om det egentlig er liv inni der,men var på Ul om fredagn og fikk bekreftet at det er liv inni der.. [:)] Et lite hjertet som slo.
 
Back
Topp