Nesten ferdig med rommet til Vesla

*Hermines mamma*

Gift med forumet
Ikke helt ferdig der inne, men her kommer hverfall en liten smakebit av lillemor sitt rom[;)]
Mangler bilder på veggene, en hylle som skal henges opp og gardiner, men det meste begynner
å komme på plass.

Åååå, så nydelig rom du har laget! Skikkelig søtt og jentete! Nydelig den møbelserien fra ikea der altså, skal ha sånn til Ulillesøster også etterhvert (storesøster har bokhylla) [:)]

Så nydelig!!
utrolig fine hjerter du har over senga! Hvor har du kjøpt de??? [;)]

Får så mye fin inspirasjon til snuppa mi sitt rom av sånne tråder som dette! [:)] skal prøve å få "ferdig" rommet hennes i løpet av dagen i morgen/lørdag [:)]

ORIGINAL: Marit_mor

Åååå, så nydelig rom du har laget! Skikkelig søtt og jentete! Nydelig den møbelserien fra ikea der altså, skal ha sånn til Ulillesøster også etterhvert (storesøster har bokhylla) [:)]

Ja, jeg synes den serien er så søt. Også såå billig!![:D]

ORIGINAL: Snøjenta

Så nydelig!!

Får så mye fin inspirasjon til snuppa mi sitt rom av sånne tråder som dette! [:)] skal prøve å få "ferdig" rommet hennes i løpet av dagen i morgen/lørdag [:)]

Takk for det[;)]

Hjertene har jeg faktisk laget selv. Kjøpte stålhjerter, tynn ståltråd og perler på en hobbybutikk.
Tredde perler på ståltråd og surret rundt hjertene, og knøt en rosa sløyfe på toppen[:)]

ORIGINAL: *snuppis*

Så nydelig!!

Takk for det[;)]

Hjertene har jeg faktisk laget selv. Kjøpte stålhjerter, tynn ståltråd og perler på en hobbybutikk.
Tredde perler på ståltråd og surret rundt hjertene, og knøt en rosa sløyfe på toppen[:)]

Åh, hvor tar dere krativiteten fra.. Såå flinke altså !! [:)]

Om vesla di blir født på termin får ho en strålende fin dag å ha bursdag på altså [;)] [:D]

Så nydelig!!

Takk for det[;)]

æsj, det var drittete... hehe! neida! de var iallefall kjempe søte! flink du er!! [:D]

ORIGINAL: Marit_mor

Så nydelig!!

Takk for det[;)]

Åh, hvor tar dere krativiteten fra.. Såå flinke altså !! [:)]

Om vesla di blir født på termin får ho en strålende fin dag å ha bursdag på altså [;)] [:D]

Mars er en fin mnd hverfall.
Jeg vil helst ha henne i bursdagsgave 14 dager før jeg da[;)]

Super fint er det blitt vennen.
Der kommer prinsessa til å stor trives etter hvert. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Shopoholic

SÅ nydelig! Skikkelig koselig barnerom. Der vil hun nok kose seg! [:)]
Bilder og andre detaljer kommer seg jo etterhvert! [:)]

Å så fiiint!!!

Likte så godt den korga med bamsene i, kan jeg få spør hvor den er kjøpt? [:)]

ORIGINAL: ~Malin~

Å så fiiint!!!

Likte så godt den korga med bamsene i, kan jeg få spør hvor den er kjøpt? [:)]

Kurven med hjul er kjøpt på Laline, på Sandvika storsenter[:)]

kjempe flott babyrom! elsker den serien selv og har det til min prinsesse også.
hjertene var kjempe søte , flink du er

Back
Topp