Purpurea
Gift med forumet
Vi har pusset opp en bolig vi leier ut, vi har brukt kvelder og helger på å gjøre dette så det har tatt sin tid.
http://lillamumi.blogspot.com/2011/03/oppussingen-er-endelig-ferdig-fr-og.html
Hva syne dere om forandringene?
FØR
Stua

Spisestua

Kjøkkenet ( ny innredning for noen år siden)

Stua i annen etasje
Denne stua er helt GYSELIG. furu furu furu furu.. BLÆ
Her skal tak og vegger tas. MEN I HVILKEN FARGE

Soverom

Her er ETTERBILDENE
Er LITT forandring for å si det sånn.Mannen og min svigerfar har virkelig stått på.Gutta har og vært med på å grunne litt.Litt hjelp fra noen venner har vi og fått, så TAKK TIL DERE.Vi har malt alle vegger i fargen Bomull.Inn i sengene har vi malt med en mørkere farge som heter Marrakesh.I første etasje har vi da bomull og den grå veggen er malt med en farge som heter Frostet glass.Kjøkkenet har og fått en vegg med samme grå farge som i stua,Trappa fikk en ny farge med en dypere gråfarge.

Bildene nede i første etasje ble litt gråe.De ble tatt på eftan så lyset er ikke optimalt.Gulvet er hvitvasket eik som jeg er superfornøyd med og ønsker meg selv slikt gulv hjemme.

NÅ hva syns dere?Vi er strålende fornøyde og håper de som kommer til å flytte innog blir fornøyde.
http://lillamumi.blogspot.com/2011/03/oppussingen-er-endelig-ferdig-fr-og.html
Hva syne dere om forandringene?
FØR
Stua

Spisestua

Kjøkkenet ( ny innredning for noen år siden)

Stua i annen etasje
Denne stua er helt GYSELIG. furu furu furu furu.. BLÆ
Her skal tak og vegger tas. MEN I HVILKEN FARGE

Soverom

Her er ETTERBILDENE
Er LITT forandring for å si det sånn.Mannen og min svigerfar har virkelig stått på.Gutta har og vært med på å grunne litt.Litt hjelp fra noen venner har vi og fått, så TAKK TIL DERE.Vi har malt alle vegger i fargen Bomull.Inn i sengene har vi malt med en mørkere farge som heter Marrakesh.I første etasje har vi da bomull og den grå veggen er malt med en farge som heter Frostet glass.Kjøkkenet har og fått en vegg med samme grå farge som i stua,Trappa fikk en ny farge med en dypere gråfarge.
NÅ hva syns dere?Vi er strålende fornøyde og håper de som kommer til å flytte innog blir fornøyde.