nesten 4 mnd har gått og vi er ENDELIG ferdig. BILDERAS

Purpurea

Gift med forumet
Vi har pusset opp  en bolig vi leier ut, vi har brukt kvelder og helger på å gjøre dette så det har tatt sin tid.

http://lillamumi.blogspot.com/2011/03/oppussingen-er-endelig-ferdig-fr-og.html

Hva syne dere om forandringene?

FØR

Stua

Spisestua

Kjøkkenet ( ny innredning for noen år siden)

Stua i annen etasje

Denne stua er helt GYSELIG. furu furu furu furu.. BLÆ
Her skal tak og vegger tas. MEN I HVILKEN FARGE

Soverom

Her er ETTERBILDENE
Er LITT forandring for å si det sånn.Mannen og min svigerfar har virkelig stått på.Gutta har og vært med på å grunne litt.Litt hjelp fra noen venner har vi og fått, så TAKK TIL DERE.Vi har malt alle vegger i fargen Bomull.Inn i sengene har vi malt med en mørkere farge som heter Marrakesh.I første etasje har vi da bomull og den grå veggen er malt med en farge som heter Frostet glass.Kjøkkenet har og fått en vegg med samme grå farge som i stua,Trappa fikk en ny farge med en dypere gråfarge.

Bildene nede i første etasje ble litt gråe.De ble tatt på eftan så lyset er ikke optimalt.Gulvet er hvitvasket eik som jeg er superfornøyd med og ønsker meg selv slikt gulv hjemme.

NÅ hva syns dere?Vi er strålende fornøyde og håper de som kommer til å flytte innog blir fornøyde.

Kjempe fint, lyst og fint[:)]

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Kjempe fint, lyst og fint[:)]

Hihi, jeg var innom bloggen din å la igjen spor der for en bitteliten stund siden jeg[:D]

ORIGINAL: *LillMi*

Hihi, jeg var innom bloggen din å la igjen spor der for en bitteliten stund siden jeg[:D]

kjempekoselig [:)][:)]

ORIGINAL: M3erl0t

Kjempe fint! Skjønner godt at du vil ha slikt gulv hjemme og.. Var knall fint..

Jeg syns det var virkelig fint, lyst og godt :)

Så fint det ble![:)]
Lekkert gulv og helt utrolig hva litt (mye) maling kan gjøre!![:D]
De som skal leie der, er heldige!!!

K J E M P E F I N T[:D][:D][:D][:D]

Jeg hadde blitt VELDIG fornøyd om jeg hadde flyttet inn der!! Sinnsyk forandring da[:)] Dere har vært knallflinke!

For en forandring[:D] Det ble kjempe fint og jeg tipper de som flytter inn kommer til å trives kjempe godt[:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Jeg hadde blitt VELDIG fornøyd om jeg hadde flyttet inn der!! Sinnsyk forandring da[:)] Dere har vært knallflinke!

må si meg enig her ja[:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Enig med Gry.

HERREGUUUD!!! For en forandring!!!! BLE DRIIIITFINT!!!!!!  [:D][:D][:D][:D][:D]

Fra mildt sagt grusomt (unnskyld meg alstå, men.. )til virkelig SMAKFULLT!! Fineste fargene!! [:)][:)] Utrolig hva fargevalg kan gjøre!! Det ble superfint![:)] 

ORIGINAL: SleepingBeauty

Fra mildt sagt grusomt (unnskyld meg alstå, men.. )til virkelig SMAKFULLT!! Fineste fargene!! [:)][:)] Utrolig hva fargevalg kan gjøre!! Det ble superfint![:)] 

Ingen ting og unnskylde seg for. jeg HATER de fargene.
Har ikke blitt gjort noe der siden 90 tallet. Grønt vaskerom, gul gang, rød stue etc.. skikkelig nice.
Nå er det 1 farge i hele huset med litt grått og marrakesh som litt splæsj her og der[:)]

Var litt redd for at det kunne bli veldig kaldt, men med litt varme farger på interiøret så går det seg nok til tenker jeg[:)]

Utrolig stor forandring. Ser jo helt fantastisk ut. Heldige de som skal leie der. Bra jobba!

Back
Topp