Nestemann?

Tutta1987

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Er det noen av dere som er gravid med neste mann eller planlegger neste baby?
Vi ønsker oss 2 tette og jeg har veldig lurt til å gå gravid på sommeren og være hjemme når lillemor har begynt i bhg for en myk start. Så til neste høst hadde så hadde det kanskje passet bra med en liten en til Men er 20-21-22 mnd mellom barna for lite? Er trolla våre klare for å bli storesøsken da eøøer har de bedt av å være mknst en stund til?
Noen med erfaringer?
 
Tenker de er klar når de må bli klar liksom :p vi planlegger neste og håper å starte i januar februar etter ammeslutt om ikke før:)
 
Vi har 19,5mnd mellom våre småtroll, og det har gått over all forventning :happy: så hvis dere vil ha tette, kjør på! :D
 
Har en på jobben med 2 under 2.
Han mente det første året ble veldig tungt, men etter det hadde barna så mye glede av hverandre at det var verdt det :)
 
Å kjære vene så mange skrivefeil i innlegget mitt da :joyful:skrive innlegg i mørket i senga er kanskje ikke fult så lurt. Hehe. Men godt dere skjønte meg likevel :D

Tulla vår er veldig langt fremme. Det er nok likefør hun går, hun er veldig aktiv, spiser godt, søker mye kontakt for lek og respons, er veldig årvåken og generelt en stor jente. Jeg håper jo at det gjør at hun vil klare seg godt som storesøster fra hun er 20 mnd gammel (om det klaffer på 1pp). Hadde hun vært som min eldste datter på 9år, som var baby lenge og seint ute så hadde jeg vel tenkt meg om 2 ganger når det gjelder å få 2 tette :)
 
Å kjære vene så mange skrivefeil i innlegget mitt da :joyful:skrive innlegg i mørket i senga er kanskje ikke fult så lurt. Hehe. Men godt dere skjønte meg likevel :D

Tulla vår er veldig langt fremme. Det er nok likefør hun går, hun er veldig aktiv, spiser godt, søker mye kontakt for lek og respons, er veldig årvåken og generelt en stor jente. Jeg håper jo at det gjør at hun vil klare seg godt som storesøster fra hun er 20 mnd gammel (om det klaffer på 1pp). Hadde hun vært som min eldste datter på 9år, som var baby lenge og seint ute så hadde jeg vel tenkt meg om 2 ganger når det gjelder å få 2 tette :)
Frøkna vår var langt fremme på noen områder, og ikke så langt fremme på andre områder (hun reiste seg og gikk rundt bord osv da hun var 9-10mnd, men slapp seg ikke for å gå ordentlig før hun var kanskje 16mnd), og hun har taklet det veldig fint :happy:
 
Vi har 19 måneder mellom eldste og mellomste og så klart var /er det slitsomt til tider men absolutt så verdt det nå :) De er gode venner og leker med hverandre hele tiden :) Mellom mellomste og minste er det akkuratt 3 år, tett det og men ikke for tett for det var jo fysisk og psykisk tungt å gå gravid når eldste var såpass liten :D
 
Jeg kunne fint ha fått en til en nå forsåvidt.
Men vi skal gifte oss i desember, og dra på bryllupsreise til sommeren.
Så vi får vente litt :p
 
Vi skal absolutt ikke ha et barn til. Haha :) 3 er mer enn nok. Og når man er godt inni 30-årene er alt mye hardere enn å ha små barn i 20-årene. Her skal spiralen inn i neste uke. :)
 
Holder på nå og håper på to tette :)
Ingen erfaring med to tette, men har et søsken som jeg er tett i alder med.
 
2 år og 10 mnd melllm storebror og lillesøster her, og er fornøyd med den. Storebror hadde sluttet med bleie, blitt mer selvstendig og forstod litt, samtidig som de er såpass tette at jeg tror de vil få stor glede av hverandre. Han er iallefall veldig stolt og glad i lillesøstra si nå❤️
 
Vi har 19,5mnd mellom våre småtroll, og det har gått over all forventning :happy: så hvis dere vil ha tette, kjør på! :D
17 i mellom våre, og trodde ikke det skulle gå så bra som det har gjort!
 
Er alt 30 uker på vei, blir ca 13 mnd mellom Samuel og jenta i magen. Var ikle planlagt [emoji85] men nå gleder vi oss, blir en spennende tid fremover.
 
Vi har to stk en 4 og en på 10 mnd nå , og prøver på nr 3❤️ Grunnen er at vi vil ha to tette nå. Vi har godt litt tilbake i tid ved å få baby og vil gjerne få en til mens vi er i denne babyperioden. Har ikke lyktes enda ,men håper og håper :p Kjør på tenker jeg :)
 
Vi har to stk en 4 og en på 10 mnd nå , og prøver på nr 3[emoji173]️ Grunnen er at vi vil ha to tette nå. Vi har godt litt tilbake i tid ved å få baby og vil gjerne få en til mens vi er i denne babyperioden. Har ikke lyktes enda ,men håper og håper :p Kjør på tenker jeg :)

Lykke til. [emoji16]
 
Vi er nok i vurderingsfasen enda, vil gjerne ha en eventuell neste ganske snart omså, fordi at det er 5 år mellom eldste på 6 år å nr 2 på 11 mnd å føler at vi nesten har måttet begynt om igjen med babytid etter så «lang» tid.

Men ettersom hun enda ammes å sikkert kommer til å fortsette en stund med det venter vi nok ihvertfall enda et år. Veldig delte tanker enda med andre ord.
 
Vi driver på, men jeg har ikke fått tilbake mens enda så da blir det jo litt vanskelig. Håper på en klaff likevel :) Samboeren er tvilling og vil gjerne at N skal ha noen å leke med og være med
 
  • Liker
Reactions: SMD
Back
Topp