Nestemann?

DisneyLover

Forelsket i forumet
noen som har begynt å tenke på nestemann? Vi bestemte oss bare for å la være å fortsette på prevensjon allerede! Vet ikke om eggløsningen er tilbake enda, men det hadde jo ikke gjort noe om de kom tett heller :) Vesla er 3 mnd i morgen! :)

Vi har snakket om å prøve på en til neste høst :) må finne oss større plass å bo først...

Begynner også å prøve fra neste høst :) om jeg da ikke er gravid allerede.... O_o Håper ikke det, men skal kjøpe en test snart for å utelukke :P

Har vært klar på hele tiden at vi ikke skal begynne på noe prevensjon og bare ta det som det kommer her en stund, men blir ikke aktiv prøving og testing etter EL osv. Fikk en mens etter 8 uker, og spottet litt på dag 36 igjen (så lang min syklus var tidligere), men ble aldri noe mer. Så om jeg har EL eller ikke nå det vet jeg ikke. Fullammer, men kan gå 10-13 timer mellom amming på natta så fullt mulig..

Jeg er nok ferdig med å få barn, det er jaggu helt sikkert :P har ei på 8,5 år og lillebror er 3 mnd i morra så syntes jeg har nok å henge fingrene i ;)

Har lyst på en til :) men tror jeg vil vente noen år. Akkurat nå har vi ikke plass eller råd :p det er stor forskjell på 2 og 3 barn mtp økonomi for vår del :p må blant annet ha ny bil og en større plass å bo.

Her vil vi helst vente til neste høst, men samtidig beskytter vi oss ikke annet enn at jeg temper så ingen krise om det skjer :) har ikke fått tilbake mensen enda, så vil gjerne ha den snart så jeg har litt mer kontroll ;) William er første og ønsket er to tette først og så litt mellomrom og to tette til (aller helst tvillinger) :P

Vi venter. Er nødt til det på grunn av medisin samboer går på grunnet psoriasis. Den gjør at vi virkelig ikke bør bli gravide innen et år etter han er ferdig. Derfor skal jeg ha spiral nå.

Dermed vil vi ikke begynne å prøve før om minst 2 år. Ønsker egentlig å ha 3 år mellom de forhåpentligvis :)

Vemodig at jeg ikke skal gå gravid, føde eller ha flere småttiser! Men vi har nå fått to stykker med 3 år imella, og det er nok for vår del :)

Slik som flere andre her tenker vi å starte med å prøve igjen neste høst. Har startet på minipillene jeg gikk på tidligere, men akkurat nå så blir det ikke mye sengekos med mannen. Enten henger mini på puppen, eller så sover vi av utmattelse :/

Vi har også tenkt til å starte til høsten igjen :) men går ikke på noe prevensjon nå. Ikke at vi er så aktive :p men skjer det så skjer det. Ikke fått tilbake mens enda uansett da :)

Går ikke på prevensjon heller...skjer det, så skjer det :D hvis jeg ikke er gravid allerede :p

Går ikke på prevensjon, men prøver ikke! :) Ser ikke for meg å ha to veldig tette, vil gjerne ha 3-4 år mellom mine jeg :) iallefall disse to. Så ser jeg for meg knappe 1,5 - 2 år mellom mellomste og nr 3 :)
Haha, planene klare ja.. Vet jo at ting tar tid, så det får bli som det blir :)

MEN skjer det så skjer det. Nettopp kjøpt bolig, men skal prøve å få bygga hus før nestemann kommer :D

Har to barn nå med 22 mnd mellomrom og vi har egentlig sagt oss fornøyd med det :-)
Men uten at jeg viste noe så ble jeg gravid 2 mnd etter fødsel men hadde en spontanabort just (ble da gravid på prevensjon )
Men blir ikke å prøve på fler barn men kommer det et barn til så er det hjertelig velkommen :-)

Her planlegger me ny baby ein gong i løpet av det første halvåret i 2017. Gleder meg :) har fått høyra sv ei venninne at om eg allerede har begynt å tenka på neste, so har eg ein for snill baby. :)

Back
Topp