Lykke til27 uker jeg nå
![]()
Det går liksom så fort når andre er gravide
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til27 uker jeg nå
![]()
Hahah glem det!!Det går liksom så fort når andre er gravideSynes du det går fort selv? Gratulerer med 27 uker
![]()
Så spennende. Vil dere vite kjønn dersom muligheten er der?![]()
Selv om det blir tungt og alt som følger med, så nyt det. Fantastisk å kjenne en liten i magenHahah glem det!!er 28 uker. Merker så lett at dette er nr 3. Er selvfølgelig spennende, men er ikke som det var med nr 1
![]()
Går fort ja, selv om jeg syns det går sakte. Kunne ønske formen var bedre, så jeg kunne nyte mer. Siden dette helt klart er siste..
Hahah glem det!!er 28 uker. Merker så lett at dette er nr 3. Er selvfølgelig spennende, men er ikke som det var med nr 1
![]()
Går fort ja, selv om jeg syns det går sakte. Kunne ønske formen var bedre, så jeg kunne nyte mer. Siden dette helt klart er siste..
Er ikke lenge siden neiJa, vil tro det blir annerledes med nr 3, enn nr 1Er jo ikke så lenge
siden du gikk gravid heller![]()
Er formen dårligere under dette svangerskapet enn de tidligere?
Er ikke lenge siden nei
Jeg er mye mer sliten / trøtt .. Bekkenet syns jeg er verre. Og de plagene kom tidlig. Men nå syns jeg at jeg har noen flere gode dagerheldigvis.. Men har ikke jobba siden juli, og kan ikke se for meg hvordan det skulle vært i tillegg. Nok med meg selv, og følge opp gutta . Heldigvis er de i bhg. Men lille L har vært MYE syk. Så han har ikke vært der så mye, pluss en tøff oppstart i bhg.
Men nå er jeg snart ferdig!!![]()
Så koseligOppdatering fra dagens ultralyd: alt fint og i magen bor en liten jente![]()
Oppdatering fra dagens ultralyd: alt fint og i magen bor en liten jente![]()
Oppdatering fra dagens ultralyd: alt fint og i magen bor en liten jente![]()
Gratulerer så masse med jenta. Husker jeg helt feil om jeg minnes at du har jente fra før også? Kjempestas!Oppdatering fra dagens ultralyd: alt fint og i magen bor en liten jente![]()
Gratulerer så masse med jenta. Husker jeg helt feil om jeg minnes at du har jente fra før også? Kjempestas!
Ja, det er kjekt med søsken tett i alder. Har selv en bror på 19 mnd mer enn meg, og vi er veldog nært knyttet. Det rr også mine gutter på 6 og 7 år.Takker!
Jeg har jente fra før ja. Har selv en søster som er 15 mnd eldre enn meg, og håper på at jentene mine får oppleve samme gode søsterforhold som vi har![]()
<3Lykke til, så spennende!
Her er vi igang med prøving, har prøvd siden juni..
Sist tok det 9 mnd..
Svaaaaakt svakt isåfall