Nestemann:)

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Nå som fødsel og svangerskap er lagt et lite stykke bak oss, er det noen som har begynt å tenke på evt. nestemann?

Ja gitt... Gleder meg til neste graviditet, med den spenningen. :p glemt alt annet. ;) tenker vi tar ut spiralen når Isak blir et år. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir nok en søster/bror her ja. Vil gjerne være godt i gang med studiet først :) Samtidig må jeg konferere med mannen, det tok jo sin tid med lillegutt... :)

Her er det også stengt!! :p elsker å gå gravid og alt det der, men holder med å ha to unger å følge opp ! :p

Har alltid sagt jeg vil ha 3-4 år i mellom og det tenker jeg enda, begynner å prøve igjen det året mini fyller 3 :) trenger å få hele svangerskap-fødsel-nyfødtintensiv-greia enda lengre bak meg før det er påan igjen :p

Hadde det vært opp til meg, så hadde prøvinga starta alt! :P Men vi har avtalt at når Sebastian fyller 1 år, så skal vi aktivt begynne og prøve :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Vi hadde egentlig bestemt oss for at to er nok, og det er det noen år til.. men jeg tror kansje at vi ønsker oss en nummer 3 om noen år :) Men nå er det for tidlig :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg ønsker veldig nr 3. Men mannen min ikke

Etter tre barn er det stengt! Vemodig at det er siste gangen, men godt å tenke på også når vi står oppe i en så tøff tid! Lillegutt har hatt spiseproblemer fra dag 1 og det er virkelig tøft :(

Her er vi igrunn ganske så fornøyde med to nyyyyydelige barn:D

Men kjenner jo litt på den følelsen av å aldri gå gravid mer. Spesielt nå som det straks er et år siden positiv test. Åååh, den spenningen<3 vi får se, vi får se. Kanskje en etterpåklatt?

Hva med deg da, frøken trådstarter?;);)

Haha:)
Må innrømme at det ikke frister å gå gravid igjen, kjedet meg veldig- men vi ønsker begge å få to barn. Så da er set bare å sette i gang og få det overstått vel?

Her blir det å slutte på pillen juni neste år og satse på at jeg blir gravid i august som sist:) Vi ønsker ca 2 år mellom barna.
Men man vet jo aldri med kroppen, er jo den som til syvende og sist bestemmer.

Et sterkt ønske om to hvertfall- så får man vente å se:)

Har lyst på en til, men svangerskapet var så tøff og har etterlatt så mye merker og plager, at jeg vet ikke om jeg tørr, orker, har lyst til det en gang til. Så hver gang vi snakker om barn nr 2, så tenker jeg "hva om å adoptere eller være fosterhjem?" Men får se nærmere på det om noen år. Spesielt det med fosterhjem, for det er ingn "walk in the park". Ikke det at adopsjon er det heller, men... Bah..Skulle bare ønske jeg kunne få en garanti for at et nytt svangerskap ikke kun består av å ligge i senga.

Har 3 flotte barn og 3 tøffe svangerskap bak meg, men er veldig glad for at fabrikken ikke er stengt her i gården!
Makan til lykke og glede for hver og en av di, men det blir nok en liten pause :-) men gleder meg til neste gang om vi er så heldige!

Back
Topp