Nestemann ?

spispilladisjøl

Gift med forumet
Ei på november har allerede "tisset grønt". Lurer på hvem som er nestemann ut her inne jeg ! :)

Det blir IKKE meg :) 
(selv om jeg vil ha tette får det være grenser, desutten tror jeg velger et vårbarn neste gang)..

Tørr dere tippe ?[8D]

Så herlig med to så tette. Vanskelig å si hvem nestemann blir her inne (men det hadde ikke gjort noe om det var meg)[;)]

Er det noen som har begynt å prøve igjen da?[:D][:D][:D]

Det har jeg ikke orket å tenke på engang!!! Elsker jenta mi over alt på jord, men er stygt redd det blir enebarn[:-]

Noen som prøver her inne???

Oi, tøft gjort av ho[:)] Kjempe kjekt for ungane då, dei får nok mykje glede av kvarandre [:)]
Trur nok at eg må ha litt lenger tid på meg, hehe. Komme nok ikkje til å tenka på ein til så lenge Nathaniel er baby[:)]

nestemann her inne er umulig og sei synst eg ;)

Oi, allerede, tøft gjort da!![:)] Nestemann blir hvertfall IKKE meg[;)] Fikk sagt endel ganger under fødselen at jeg aldri skulle ha flere barn..[;)] hehe. Men vi skal nok det, men ikke enda! Er tøft nok med en liten + skole! Også vil jeg gjerne at Kasper skal bli litt større først, kunne gå osv, er tungt å drive å bære med seg en baby med stor mage! Også vil jeg bruke all min tid som ikke går til skole på Kasper nå, kan ikke se for meg å orke å være gravid igjen med en gang, ha en lite og skole!! 

OIII OIII det er tøft gjort må jeg si.

Det blir nok ikke meg ialefall,vil ha noen år til å kose meg med L-A.

TIPPE????   næææh det TØR jeg ikke....

Tøft gjort,men det blir nok å gå supert[:)][:)]

Tror ganske sikkert det ikke blir meg,hehe[:)]

Uæh... det blir ikkje meg i alle fall! Fødselen er så og sei glømt, men smertene etterpå leve friskt i minnet..

Kjempehærlig å ha to tette! [:)] Men er glad jeg ventet til størstemann kunne gå før lillesøster kom til verden! [;)]
Jeg har ett vårbarn og ett vinterbarn og må si det var MYE enklere å ha baby på våren! Men samtidig så blir jo våren og sommeren velkdig deilig nå som de første mest slitsomme månedene er gjort unna.. Så klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg synes er best av vår eller vinterbarn [8D] Fordeler og ulemper uansett tror jeg [;)] Men nå er jeg ferdig med å få barn så ønsker dere som snart skal prøve igjen masse lykke til! [;)]

Her sover vi ikke i same seng en gang, så barn blir det ikke med det første, Lykke sover svært lite om natten, så samboer sover på gjesterommet og jeg og Lykke prøver å sove på hovedsoverommet. Savner å sove med kjæresten min, håper Lykkemor snart kan begynne og sove litt [:(]

Oi oi oi, det er tøft gjort! Det må jeg si!!!![:D]
Men veldig koselig også da[:D]!

Vi blir IKKE første par her med et nytt barn i magen[;)][:D]!
Nr. 3 kommer ikke før om 4-5 år!
Men jeg ønsker meg veldig nr. 3 da[:D]!
Men nå skal jeg bare kose meg med mine to nydelige prinsesser![:D]

Vi ervist ikkehelt enige om det skl bli fler her,jeg vil, men mannen er litt mer usikker pga. sex tørke[;)] Vil ikke at snuppa ska være enebarn sidne hun har halve familien sin i Tyrkia, skull det skje noe med oss er hunjo helt alene... Mine søsker er 10-17år yngre enn meg, så det vil jeg ikke for snuppa!! Blir nok ikke første med ny baby vi heller!

Har lyst på to tette, men ikke SÅÅ tette! [:)][:)]
Har nok sånn som det er nå, og orker ikke tanken på en ny fødsel om ikke så lenge..[&:]

Tøft gjort, eller et uhell? Er jo galskap![&:]

Haha, neida, men det blir nok ikke no søsken det første året her i gården! Vi skal kose oss med Nikolai nå, også håper vi han får et søsken ila de tre neste årene! [:)]

blir ikke meg iallefall[;)]. Vi er ferdig m å produsere[;)]

wow...det var godt gjort. Den neste blir ihvertfall ikke meg, fordi jeg skal bare ha to. Med to såååå forskjellige graviditeter og utfall så tør jeg ikke en gang till. For det andre så syns jeg at det holder med 2. 

Oi oi, de blir jo veldig tette de! Trur nok ikke det blir meg heller.

Kanskje det allerede er noen som har en liten overraskelse i magen[;)]

Artikkel verdt å lese ang når kroppen er klar for ny graviditet[:)

http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article637790.ece

Har lyst på to tette, men kan ikke tenke meg å gå gravid på en god stund![:D] Vil ikke at det skal bli mer enn 3 år i mellom om jeg kan ønske det da[;)]

Min gynekolog (som også er fødselsspesialist) anbefalte å la kroppen få ett år før vi prøvde på nytt. Sånn at forholdene er mest mulig optimale for å bære frem ett barn.
så vi blir nok å følge hennes råd :)

Back
Topp