Neste ukes planer

Her er det planer stort sett hver ettermiddag ..
Kamp mandag
Ønh et stykke unna tirsdag så besøk etterpå
Onsdag barnelege med kengubarnet og personalmøte for meg på kvelden
Torsdag : trening for kegubarnet
Fredag: muligens fest på meg, trening for kengubarne
Lørdag : kioskvakt på meg mye av dagen
 
Skal ta et par eksamener (de 2 siste av 5 midterms)
Skrive en oppgave og lese :)
Er nok alene med unga en del av uke og neste uke igjen
 
Mandag: jobbe overtid, eldste ridning
Tirsdag: synsjekk småen, jobbe overtid, eldste på fram
Onsdag:
Torsdag: utviklingssamtale skolen, eldste reiser til tanta for helgetur
Fredag: ut med jobben
Lørdag: Kino med småen
Søndag: biblioteket med småen
 
Mandag: Åpen barnehage, forelesning kveld
Tirsdag: Besøke barnehagen (begynner desember)
Onsdag: Åpen barnehage
Torsdag: Åpen barnehage og så på hytten

Resten av uken på hytten :)
 
Mandag til fredag skal to voksne jobbe, to barn på skole og et i bhg. Ellers:

Mandag, håndball for mellomste, vi er hjelpetrener denne uka

Tirsdag korps for eldste, jeg er låse opp - ordne stoler-kopiere noter - etc ansvarlig

Onsdag er det kor for mellomste. Og vi får trolig det halve lammet vi har bestilt til julemat så da er det en del jobb å gjøre med det. Meget trolig saltes lår og side hos pappa så da er det bare småkjøttet jeg skal salte på noe og fryse noe ferskt, også lage fårerull. Og gjøre noe med bogen som jeg har bedt om å få utbeinet

Torsdag er det speider for eldste.

Fredag løper ungene for tv aksjonen på skolen, så vi må ordne sponsorer og at det betales inn. Eldste skal til øyelegen. Eller, ortoptist er det han går til somregel. Sikkert nye briller.
Speideren drar på hyttetur men han sier han ikke vil være med. Koret skal overnatte i kirken, og vi skal trolig levere en pizza eller en kake, vi får beskjed.

Lørdag skal da mellomste hentes etter overnattingen, men ellers ingen planer som jeg vet om enda

Søndag er det tv aksjon, korpset går bøssebærere og som styreleder må jeg få organisert at så mange som mulig kommer, det må jeg ta tak i, og en av oss går. Koret skal synge på et arr i samme anledning, så den andre må følge henne. Dersom de er ferdige i tide kommer de og går med bøsse de også. Minstemor må være med en av oss.
 
Utover jobb er det skolefotografering for eldste og jeg skal til behandling :) Har i tillegg to "senvakter" til uka, så får prøvd meg på det for første gang :)
 
Her er høstferien over, så tilbake på skole og jobb. (Jeg jobber tirsdag og torsdag)

Ellers er det første trening på taekwondo for yngste onsdag, og foreldremøte på 5.trinn torsdag.

Må male ferdig et gjerde og aller helst garasjeporten.
 
Er hjemme med jenta som har operert seg.
Me skall helst ta det lungt. Eg skall Till fysio og lege hon skall blir med meg. Kanske vi ska kose oss på kafé . Trening før 7 åringen eller ingenting
 
Jobb, fotballavslutning og håndballtrening på eldste, helsestasjon på yngste og bursdag hos familie.
 
Har termin på torsdag, så vil gjerne føde, heller før enn senere :p

Mandag: eldste skal i bursdag
Tirsdag: ingen planer
Onsdag: turn for de to eldste
Torsdag: kontroll hos jordmor (håper jeg ikke rekker den)
Fredag og frem til fødsel: deppe for at ikke baby vil komme ut!! :angelic::angelic:
 
Mandag: Jobb, gitartime for eldste.
Tirsdag: Jobb, skole om kvelden.
Onsdag: Regulerinstannlegen med eldste, kafé med en venninne, trampett på de to eldste.
Torsdag: Jobb, får besøk av kollegaer på kvelden.
Fredag: Jobb, sofatid
Lørdag: Muligens Leos lekeland med ungene.
Søndag: Hakkebakkeskogen på teater
 
Har termin på torsdag, så vil gjerne føde, heller før enn senere :p

Mandag: eldste skal i bursdag
Tirsdag: ingen planer
Onsdag: turn for de to eldste
Torsdag: kontroll hos jordmor (håper jeg ikke rekker den)
Fredag og frem til fødsel: deppe for at ikke baby vil komme ut!! :angelic::angelic:
Lykke til ❤️
 
Mandag: mannen jobber kveld
Tirsdag: skal på Wave of Light arrangement med mamma, lage gravlykter til himmelbarna
Mamma tar med seg hunden som skal bo hos oss noen uker :)
Onsdag: trening
Torsdag: ingenting
Fredag: mannen jobber kveld
Lørdag: mannen jobber kveld
Søndag: mannen jobber dag

Så egentlig ikke så mye som skjer, men litt uvant at mannen skal være så mye borte :(
 
Ikke noe spesielt. Jeg skal jobbe litt og på fredag blir det hjemmedag på meg og junior :)
 
Skal bruke de tre neste dagene på vasking, rydding og gjøre leiligheten klar for visning som er på onsdag. Så får vi se hva som skjer i dagene etter det når det kommer til salg av leiligheten. I tillegg har jeg jobbhelg fredag, lørdag og søndag. :)
 
Her er jeg hjemme i permisjon og mannen skal ha ferie så selvom jeg skal noe hver dag, så er det bare en liten del av dagen. :)

Mandag: trening for meg med barnepass
Tirsdag: babysvømming
Onsdag: trening for meg (ungen er hjemme) + barselkafé
Torsdag: gruppetrening med baby
Fredag: trening for meg med barnepass (formiddag) + trening med pt (ettermiddag) eller reise på besøk til svigers
Lørdag: åpen
Søndag: trening med pt

Digger å endelig være tilbake i treningsmodus og ha muligheten til det. :)
 
Her er min uke: (er hjemme i permisjon )

Mandag: legetime storebror
Tirsdag: besøk av elektriker
Onsdag: samling for videreutdanning
Torsdag: besøk av snekker
Fredag: ukeshandle mat + bytte tøy som lillesøster har fått
Lørdag og søndag: samboer pusser opp gangen mens ungene og jeg drar til mine foreldre
 
Mandag: bup ang eldstemann, hs med minstemor, psykolog for meg selv.
Tirsdag: ppt ang eldstemann, barseltreff med minstemor
Onsdag: møte med bhg ang eldstemann, møte med barnepsykolog ang eldstemann, allidrett til han på ettermiddagen
Torsdag: lage bordkort til dåp, ellers åpen
Fredag: egentlig babysang, men tror vi dropper det og tar helgavasken istedet
Lørdag: dåpsforberedelser
Søndag: dåp :)
 
Back
Topp