Neste trondheimstreff....

vi kan kansje ta det på dagtid på onsdag/ en onsdag så MammatilLeon får være med .. 

Det må nesten dere bli enige om. Jeg kan endre jobbtider ut fra hvor jeg skal, så jeg kan som regel rette meg etter dere uansett jeg [:D][:D]

ORIGINAL: Candykikk

vi kan kansje ta det på dagtid på onsdag/ en onsdag så MammatilLeon får være med .. 

høres bra ut ja[:)]

dytt

Hva med Ondag 15.April?

kl: ?
sted: ?

15 april er vel en torsdag, så hvis vi skal ta det onsdag blir det vel den 14.

Hva med 11.30 på Bær og bar?

hvor er bær og bar?

kan vi ha d på solsiden?[8D]

Bær og bar ligger på solsiden:) Vegg i vegg med Bare blåbær hvis du vet hvor det er? De deler kjøkken og har samme matmeny, men bær og bar serverer i tillegg smoothies:)

Jeg er fult sykmeldt nå så jeg er med på onsdag :)

ja ONSDAG 14 april kl.11.30 på bær og bar på solsiden !! 

kansje jeg kommer en tur oxo=) skal på ul å lege visitt først, så får vi se hvor lang tid de bruker på sjukehuse=)

ORIGINAL: Candykikk

ja ONSDAG 14 april kl.11.30 på bær og bar på solsiden !! 

Supert! Jeg kommer! Veldig smoothie og milkshake- drikker på bær og bar. Har vært der flere ganger etter forrige gang vi var der... hehe[;)][:D]

jeg kjenner jeg kommer til å drikke meg blakk der borte .. [:D]

For oss som har barn som skal være med... Bær og bar nekter barnevogner adgang. Må settes igjen utenfor.. Dessverre.

ORIGINAL: Helene Burugle

For oss som har barn som skal være med... Bær og bar nekter barnevogner adgang. Må settes igjen utenfor.. Dessverre.

seriøst?? [:@] verste jeg vet når jeg skal på kafe.. husker jeg ble nærmest kasta ut da jeg kom inn med barnevogn på nattergalen da det var nyåpnet.. kjempefrekt egentlig

vi kan også ta treffet på Jordbærpikene da?
det er det jo gooood plass til barnevogner

Glemte det med barnevognene, men vi kan godt ta det på jordbærpikene på solsiden i stedet ja:)

dytter litt på denne siden det ser ut som vi må bytte sted pga at de ikke godtar barnevogner på bær og bar. Håper alle får det med seg.. :)

dytter !! 

Back
Topp