Neste trondheimstreff....

idahelene

Glad i forumet
Når er det? Har ikke hatt mulighet til å bli med før, men kanskje neste...[:D][:D]

Jeg har ikke hørt om noe tidspunkt for et nytt trondheimstreff. Jeg var med for første gang forrige gang det var treff og blir gjerne med på neste[;)]

veit ikke, men denne gangen kan jeg sikkert.. men vil helst ha d på dagtid[8|]

Så godt å se at det er flere enn meg som ønsker på dagtid [:D] 

vi har vel ikke planlagt neste treff, men det kan vi jo begynne å gjøre.
For min del må det bli på kveldstid, da jeg fortsatt jobber fullt på dagtid.

Hvis det er på dagtid, så har jeg iallefall bare mulighet på onsdager og søndager

Det spiller egentlig ingen rolle for meg [:D]

Jeg kan stort sett både dagtid og kveldstid

jeg har heller ikke fått vært med på treff pga samboeren jobber så mye kveld, men hvis det er dagtid så er jeg garantert med. hvis ikke så kan jeg ikke garantere, men jeg skal vertfall prøve å få det til !

vi kan jo avtale nytt treff kansje? har ikke hørt noe om at det er satt opp nytt treff..

Jeg har vært med hver gang, kjempekoselig har det vært [:)]. Jeg kan bare på kveldstid enda da, pga jobb...

Lyst til å få til en trondheimstur i nærmeste framtid, kanskje prøve å samkjøre det med et treff [:)] Må helst være på dagtid da siden jeg har David med [:)]

Jeg er med på dagtid.. Men da må dere godta at jeg har med sønnen min... Han er snart 1 år og går ikke i barnehagen ennå[:)]

Går sikkert an å få til treff både på dagtid og kveldstid, så kan flere få blitt med på treff:)

ja det syns jeg høres ut som en god ide [:D]

[:D]

Jaaaaa. Det synes jeg var en kjempe god ide[;)][;)][;)]

når når når??? [:)]

har noen forslag??? dytter litt også jeg da [:D][:D]

kan de fleste dager utenom tirsdag! det er den eneste dagen jeg har lovt meg selv å komme meg til fysio[:)] nå har jeg hjelp resten av dagene så da rekner jeg med jeg har ekstra overskudd til dere[:)]

Kan ikke noen komme med en dag og en kveld da? Siden vi alle synes det var en god ide med 2.....

Back
Topp