Neste fullmåne

Heldigvis ingen her inne som skal føde på det sykehuset jeg skal føde på.. ikke i den måneden iallefall[;)] -syns å huske at jeg har sett en eller to her inne som skal føde der nå i høst[;)]

Men i Januar 2006 skal jeg føde på Fylkessjukehuset på Stord, og da bør det være nok rom til at jeg får enerom der, ellers føder jeg hjemme hos mamma'n min [8D]

Vil helst føde på sykehuset selv om jeg har skikkelig sykehusskrekk.. [:'(]
*Bedre å ligge på sykehuset og føde enn i en ambulanse fordi noe gikk galt hjemme[8D]

Skal føde på Stord fordi det er et mye mindre sykehus enn det DIGRE Haukeland her i Bergen.. -vil ikke føde med nummerlapp om halsen[:'(]

Kjære spådame Kittekat, da satser vi på at jeg får den 11[:D]
Tusen tusen takk[:D][:D]

ORIGINAL: Kittekat

Aha, det var halvmåne... Skal vi seeeee....
11. og 25. ser det ut til...

Signerer den... jeg har 25 mil til nærmeste sykehus. Så her må jeg dra med en gang det er antydning til fødsel[:'(]

ORIGINAL: Kittekat

Forståelig.
Bedre med små sykehus..
Hadde et her i byen også, men fødeavdelingen ble lagt ned... [:@] Og er jo sinnsykt langt til de nærmeste.. Stakkars folk som skal føde rundt her...

Ja, jeg skulle ønske jeg også hadde et sykehus nærmere.. men nå er det ikke sånn da. Får bare håpe at det ikke blir dårlig vær på toppen av alt... da har jeg et problem[:o]

Skal bo hos mamma'n min de siste to-tre ukene før termin,jeg -og fram til fødselen..
Er ikke så lett å reise herfra når fødselen begynner og ta ferja og hele dritten[8D]

De har en tendens til å stoppe fødselen her på helsesenteret i frykt for at ungen skal komme med en gang. (De har litt angst for fødsler her) Men da blir jeg å sette ned foten![:D]

Fioelina: Legen min anbefalte meg å reise til fødestedet å bo hos venner eller familie.. men når jeg ikke vet når fødselen starter orker jeg ikke å bo hos andre. Hadde det vært mine foreldre hadde det vært greit.. men ikke hos venner[:D]

Vittig at du sier det!
Da jeg fødte forrigemann var det HELT fullt på klinikken. De sa at det var rekord mange fødsler samtidig, og da var det fullmåne!!
Du skal bare se at det stemmer!
Lykke til

Back
Topp