Neste fullmåne

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Det slo meg plutselig da jeg så på månen i dag, som var full her i går eller dagen før, at ved neste fullmåne kan lille komme, det er under 4 uker til nå :O da er jeg 37 uker. Men det kan jo også la vente på seg til neste fullmåne igjen. Blir spennende å se, alt er hvertfall klart til at han kan komme nå :)

Her blir det planlagt forløsning 27.01, 37+2 er jeg da :D
Gleder meg til å bli ferdig med dette her!

Nr 2 her kom ved fullmåne :D (han heter varg, så det passa jo og fint ;p )

Hadde sakt til alle at den helga skulle jeg føde, å dermed basta!
Ble katastrofe snitt da pga morkaka slutta å funke, men ut kom han i allefall på fullmåne :p

Underer meg over at alle er så fødeklare, 1,5 til 2 mnd før termin :rolleyes: Jeg bestiller en ferdig baby jeg, Hehe!
Har tenkt litt det samme ^_^ Gleder meg voldsomt tol baby komner, og vil "bare bli ferdig", sånn formen er nå. Men vil ikke ha bebis for tidlig likevel O.o Blir så mye komplikasjoner! :-)

Underer meg over at alle er så fødeklare, 1,5 til 2 mnd før termin :rolleyes: Jeg bestiller en ferdig baby jeg, Hehe!

Har vel noe med at man er dritt lei ;) Å føle seg fanget i egen kropp "bare fordi" man er gravid, er ingen god følelse.
Hadde ungen klart seg uten hjelp nå, kunne jeg fint født 1.1 jeg altså, sålenge det var i 2016!
Men nå har jeg heldigvis fått dato på når jeg endelig blir ferdig med dette her, så har noe å telle ned til..istedenfor å håpe på at noe snart skjer ;)

For min del håper og tror jeg at ungen holder seg inne til rundt 2. fullmåne fra nå. Vil mye heller føde et par dager på overtid, enn en måned før tiden, hvis jeg får velge. Begynner å bli lei jeg og, men skal fint klare å bite tennene sammen den siste tiden. :)

Har tenkt litt det samme ^_^ Gleder meg voldsomt tol baby komner, og vil "bare bli ferdig", sånn formen er nå. Men vil ikke ha bebis for tidlig likevel O.o Blir så mye komplikasjoner! :-)
Vi kan godt skru frem klokken så tiden flyr, men jeg vil ikke føde før om jeg ikke må ja :-) Sambo var veldig prematur. Det gikk jo veldig bra, men de var lenge på sykehuset. Grøss!

Har vel noe med at man er dritt lei ;) Å føle seg fanget i egen kropp "bare fordi" man er gravid, er ingen god følelse.
Hadde ungen klart seg uten hjelp nå, kunne jeg fint født 1.1 jeg altså, sålenge det var i 2016!
Men nå har jeg heldigvis fått dato på når jeg endelig blir ferdig med dette her, så har noe å telle ned til..istedenfor å håpe på at noe snart skjer ;)
Hehe, drittlei kan vi nok alle være enig i. Her er frykten for å føde for tidlig større enn frykten for overtid/termintid. Blir rent stressa nå som det faktisk ser ut til å begynne å nærme seg også :P Må jo føde også jo! Hahaha!

Jeg vil heller gå på overtid enn å føde for tidlig. Blant annet fordi jeg trenger at permisjonen skal strekkes så lenge som mulig. Kommer han 2 uker før mister jeg jo 2 uker. Men kan sånn sett godt komme akkurat på termin altså, trenger ikke gå lenger enn nødvendig :)

Jeg vil heller gå på overtid enn å føde for tidlig. Blant annet fordi jeg trenger at permisjonen skal strekkes så lenge som mulig. Kommer han 2 uker før mister jeg jo 2 uker. Men kan sånn sett godt komme akkurat på termin altså, trenger ikke gå lenger enn nødvendig :)
Jeg fødte til termin sist, skikkelig luksus! :-) Tør ikke håpe på det nå, så belager meg på overtid egentlig. DET må være så kjipt, så forbereder meg nå! Haha!

Jeg fødte til termin sist, skikkelig luksus! :-) Tør ikke håpe på det nå, så belager meg på overtid egentlig. DET må være så kjipt, så forbereder meg nå! Haha!
Ja, huff, DA er man klar da! Håper det blir februarbaby hvertfall, og ikke skuddårsbarn. Altså at han kommer ikke mer enn 4 dager på overtid... Hmm, stor sjanse for marsbaby kjenner jeg...

Jeg kan godt føde ved neste fullmåne! Men nå er jeg 36+2 og da;) Kan bli februar (i alle fall i følge min regning). Så jeg er spent på når bursdagen til babyen blir:) Bare den venter i et par uker til (innenfor termin) så er jeg fornøyd:)

Ja, huff, DA er man klar da! Håper det blir februarbaby hvertfall, og ikke skuddårsbarn. Altså at han kommer ikke mer enn 4 dager på overtid... Hmm, stor sjanse for marsbaby kjenner jeg...
Jeg må 8 dager over for å få skuddårsbarn, og det skjer jo innimellom det :P Dato for når lillesøster SKAL være ute er satt til 3.mars (full overtid). Det hadde vært sykt tøft å gå så lenge over altså!

Det er nok omstendighetene rundt som gjør det.
Førstemann kom 37+2 og var innenfor normalen. Man sier jo at alt mellom uke 37 og 42 er vanlig og avhengig av mor. Noen trenger faktisk ikke de 40 ukene for å få bebisen ferdig, mens andre må ha litt ekstra. Noen av naturens hemmeligheter :)

Vil selvfølgelig ikke ha prematur, det vil vel ingen, men nå regnes vel barna å være ferdig fra 37, hvertfall i følge min jordmor og lege :) han skal få ligge til han er klar, men skjer mye rart rundt fullmåne, og rundt den tiden for min del, kan det skje når som helst!! Begynner å bli veldig klar for det nå :D

Back
Topp