Neste forsøk

Dette var trist [&o] Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha en ren mensen før jeg kunne begynne på nytt, denne teller ikke, da venter du til neste mnd og ringer inn på mensen da, da begynner du vel i august på medisiner?
 
Hvilket forsøk var dette?
 
ORIGINAL: Ivara

Tror det er slik at du må ha en vanlig mens før du kan starte på nytt. Denne teller ikke.

Trist at det ikke gikk denne gangen hestehov1 [:(]
 
du må først ha en mens nå, så en til, da kan du starte opp igjen.
 
er mensen kommet nå?
 
Tideligst kan du starte med neste forøk om 7 uker ca dersom du har en 28 dagers syklus, du må ha en skikkelig blødning før du kan starte på dag 20 på den syklusen dersom du tar lang protokoll med nedregulering først. Så det blir ut i august engang dersom de greier å få deg inn så raskt etter sommerferien, litt redd for at det har hopet seg opp nå pga at det er freie stengt på disse klinikkene, men alt fra start i august til oktober kan det nok fort bli desverre.
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

du må først ha en mens nå, så en til, da kan du starte opp igjen.

er mensen kommet nå?


Mensen er kommet. Den dritten!!!!!!!!!!!!![:'(][:'(][:'(] Det er best den er regelmessig og ikke finner på å være treig neste gang. Har ikke så god tid!! [:D][:D]
 
hestehov1

Jeg satte også inn egg 16 juni. Tatt 5 tester. En hver dag, d siste 5 dagene. Måtte bare... Joda...samtlige av de var negative...så sånn gikk det... Den siste tok jeg idag. Testdagen var igår. Ringte inn til de tidligere idag. Forhåpentligvis får jeg egguthenting i september. Mye muligt at du får begynne på neste behandling i august.
 
ORIGINAL: ella4

hestehov1

Jeg satte også inn egg 16 juni. Tatt 5 tester. En hver dag, d siste 5 dagene. Måtte bare... Joda...samtlige av de var negative...så sånn gikk det... Den siste tok jeg idag. Testdagen var igår. Ringte inn til de tidligere idag. Forhåpentligvis får jeg egguthenting i september. Mye muligt at du får begynne på neste behandling i august.


Uff er du å i samme situasjon. Er ikke no trøst det heller synes jeg - for jeg vil ikke at andre skal oppleve dette, men det gjør mange av oss her inne. Håper du klarer å holde motet oppe elle4 selv om det er vanskelig innimellom. Vi SKAL klare det til høsten vi! Velkommen hit forresten! Ser det er første innlegget ditt. Er det ditt første forsøk å eller? Vi lå helt likt i løypa. Satte inn 16. jeg å. Hvor hører du til?
Ønsker deg en god dag![:)]
 
Back
Topp