Neste bilstol

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Kortid skal de begynne å bruke det? Ser at vesla begynner å fylle GODT ut i den hun har så eg begynte å lure litt :P

Ca ett år?

Vi bytta rundt 10 mnd med eldste og 8 mnd med mellomste. Ser at kusina mi bruker babybilstol på sin som er en stor og tung 8 mnd gutt.

Man ser det på skuldrene. Selene skal ikke gå bak skuldrene.

Dette har jeg lurt på også.
Syns lillegutt plutselig har blitt så lang. Men det ser ut som om han sitter godt i stolen en god stund til for det.

Får vel snart sette meg inn i hvilket sete vi skal kjøpe neste gang. Har dere gode erfaringer med noen? :)

Dette har jeg lurt på også.
Syns lillegutt plutselig har blitt så lang. Men det ser ut som om han sitter godt i stolen en god stund til for det.

Får vel snart sette meg inn i hvilket sete vi skal kjøpe neste gang. Har dere gode erfaringer med noen? :)
Vi drømmer om recaro zero1 :P

Guttungen bytta allerede når han var 6mnd, da gikk selene ned bak skuldrene. Han var ikke stor for alderen heller, men ser folk bruker babysetet mye lengre. Vet ikke enda når hun her må bytte.
Hun skal overta storebror sitt cybex sirona sete, og han skal over i Britax maxway:)

Hadde vi hatt isofix i bilen ville vi valgt cybex sirona. Men vi har bestilt besafe izi plus :) Den er fra 9-25 kilo, men vi venter nok med å bruke den til babystolen ikke lenger er optimal.. ikke at det er lett å forutsi når det skjer :p

Har izi plus og begynner vel å bruke den når han er ca 6 mnd ^^ da er babystolen for liten (var det til storebror!). Gleder meg egentlig siden det blir bare tyngre å tyngre å bære han i stolen
Izi plus kan brukes fra 6 mnd siden det er så god liggestilling på den! ^^

Back
Topp