Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi vurdere også å kjøpe Cybex sirona. Ser så deilig ut å bare kunne snu setet rundt istedenfor å bøye seg over.Storebror har en cybex sirona som lillesøster skal overta når hun er klar for detogså har vi neste sete til han klart. Er utrolig god liggestilling på det setet, pluss at man kan snu det mot seg når ungen skal ut og inn. Negativt er at det er litt lite, så de vokser kanskje fortere ut av det. Men tar liten plass i bilen ift mange andre seter
![]()
Vurderer å kjøpe cybex sirona vi ogsåStorebror har en cybex sirona som lillesøster skal overta når hun er klar for detogså har vi neste sete til han klart. Er utrolig god liggestilling på det setet, pluss at man kan snu det mot seg når ungen skal ut og inn. Negativt er at det er litt lite, så de vokser kanskje fortere ut av det. Men tar liten plass i bilen ift mange andre seter
![]()
Ja det er veldig deiligVi vurdere også å kjøpe Cybex sirona. Ser så deilig ut å bare kunne snu setet rundt istedenfor å bøye seg over.
Ja jeg syns det er praktiskVurderer å kjøpe cybex sirona vi ogsåser veldig praktisk ut når man skal ha barnet ut og inn av bilen
![]()
Det hadde jeg valgt om vi ikke hadde sirona tror jegBesafe izi plus tenker jeg, det er det vi har til lillegutt og er kjempefornøyd! Vi har tre bilstoler baki og har sjekket at det går med to Besafe izi plus og en beltestol![]()
Så godt å høre. Er ganske sikker på st det blir det seteJa jeg syns det er praktiskkjøpte først besafe izi kid x3, men den var så rett i ryggen at han hang med hodet så fort han sovna. Så det solgte vi og kjøpte sirona istede
sirona vokser de kanskje ut av fortere, men jeg syns det var verdt det. Brukt det i nesten to år nå, han er 2,5 straks
![]()
Kan jeg spørre hvilken bil dere har med plass til 3 barneseter? Vi må snart bytte, men er veldig usikker på hva vi skal kjøpe, siden vi må ha plass til 3 seter.. Alt for trangt i vår audi A4.. :/Besafe izi plus tenker jeg, det er det vi har til lillegutt og er kjempefornøyd! Vi har tre bilstoler baki og har sjekket at det går med to Besafe izi plus og en beltestol![]()
Kan jeg spørre hvilken bil dere har med plass til 3 barneseter? Vi må snart bytte, men er veldig usikker på hva vi skal kjøpe, siden vi må ha plass til 3 seter.. Alt for trangt i vår audi A4.. :/
Vi bruker besafe izi go, går til 13 kg så har litt tid på oss![]()
Ja, min brukte den vel også til den tiden der. Da var hun for bred og langVi ogsåLillegutt brukte det til han var nesten 1,5 da fikk han nytt og baby det
![]()