Neste barn

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Etter litt snakk så kom vi frem til at vi vil ha et tredje barn sammen etterhvert. Men først må vi flytte til et større hus og kjøpe større bil. Lillebror er en måned gammel og føles absurd at vi allerede planlegger neste[emoji85]
Vi vil vente et par år iallfall, det er 13 måneder mellom søsknene nå og etter to tette graviditeter og en kropp som trives dårlig som gravid så trenger jeg en pause
flere som allerede har begynt å planlegge neste barn?

Tror vi er ganske ferdige, 4 barn nå :) 16, 13 år og 13 mnder og en uke gammel :)

Vi er VELDIG ferdig.
Vi har bikket 40 og 50, og har nå en på 22, en på 2 år og 4 mnd og ei på 10 dager[emoji7] Det får være bra[emoji23]

Jepp vi planlegger neste (og siste) :) jeg er 33 år, så vi har ikke all verdens tid.

Kommer litt ann på jobb situasjonen min når vi begynner. Om jeg ikke har funnet noe ny jobb før permen min er ferdig, kaster vi oss sannsynligvis igang med neste. Om jeg finner en ny jobb fort så blir det 2 år pause før vi begynner å prøve

Tredje og siste her også. Tror vi hehe eg liker ikke å være gravid så tror nok vi er enige. Tre relativt tette så nok å styre med.

For å si det sånn.... det skjer IKKE.... vi har hver vår jente fra før av og nå denne kommende jenta sammen, 3 holder :) Var såvidt det ble nr 3 også, kroppen lurte meg og der var jeg gravid gitt. Til tross for prøverør tidligere og beskjed om at jeg ALDRI blir gravid på egenhånd.
Men jeg har ikke hatt et ok svangerskap heller, så jeg er ferdig :)
All ære til de som ønsker flere og har mulighet :)

Jeg har ikke født enda, men vi har allerede snakket om at vi skal ha en til. Når det skjer er opp til vitenskapen...

Vi har ett egg på frys som vi vil prøve før nytt fersk forsøk. Det er vel også noen karantene regler ifht amming og hormoner...

Samboeren min har to gutter fra før, på fem og syv år. De er hos oss annenhver uke. Nå venter vi en jente sammen. Vi har allerede skaffet oss en syvseter, og vi kunne satt opp en lettvegg i huset og fått ett soverom til. Så i teorien har vi plass til et fjerde barn, men vi må se om vi strekker til de vi har før vi tar en alvorlig prat om en fjerdemann. Jeg ønsker ett til barn, men ikke for enhver pris. Enn så lenge holder vi den døren åpen. Er trist å tenke på at dette kan bli første og siste gang jeg går gravid.

Lille er 11 dager, og vi planlegger også neste [emoji14] Jeg hadde visst fabla om nr 2 allerede på fødestua, hehe.

Satser på 2019 vi :) Tok lang tid før det klaffa denne gangen, så i utgangspunktet er vi lykkelige bare det går i det hele tatt. Har ikke tenkt å starte på prevensjon igjen.

Helt ferdig, har fire friske barn og det holder for meg, en gutt på 10, en på 6, en på 4 og ei på snart 3uker [emoji170][emoji170][emoji170][emoji173]️

Tenker nok flere ja, ønsker at ho skal ha søsken som kan være gode lekekamerater. Men tenker ho skal få bli ett år før vi begynner å prøve igjen. Slitsom graviditet (ganske glemt allerede egentlig [emoji14]), i tillegg til hastekeisersnitt gjør at eg tenker at det vel kan være greit å gi kroppen litt tid til å hente seg inn igjen.

Også greit med tanke på jobbsituasjon etc med litt pause. Klaffa på ca tredje prøveperiode nå, så regner med at det skal gå greit i neste omgang også -og om ikke har vi god tid, enda ikke fylt 30år. Og ho har tre søskenbarn på samme alder, så noe lekekamerater blir det i familien likevel! [emoji4]

Her er det stopp, vi har nå 3 flotte unger på snart 7, snart 4 og 10 dager.
Mannen kunne sikkert tenkt seg 1 til men jeg kjenner at dette er helt perfekt [emoji4]

Her er vi helt ferdig, mannen har fått beskjed om at skal ha en tredje så blir deg enten med, ny dame, adopsjon eller surogati. Mor fungerer ikke som gravid så nå har vi to friske gutter og mitt tredje barn kommer til å ha 4 bein og pels å sier voff :p

Her er vi helt ferdig, mannen har fått beskjed om at skal ha en tredje så blir deg enten med, ny dame, adopsjon eller surogati. Mor fungerer ikke som gravid så nå har vi to friske gutter og mitt tredje barn kommer til å ha 4 bein og pels å sier voff :p

Pelsbarn <3

Vi er ferdig. Lykkelig med 3 barn. De to siste er jo veldig tette. Er og lykkelig fordi jeg er ferdig med å være gravid.

Har veldig lyst på 1 til, da de to eldste har en annen far. De er 6,5 og 9 år. Det er 2 år og 3 mndr mellom de og de har hatt stor glede av hverandre. Vurderer det derfor pga gleden, og fordi det kan være far kommer til å ha mer samvær med de eldste og da blir det så tomt i huset med bare 1 barn...

Alle ferske 4 barna mammaer, er det verdt det? Jenta er nå 25 dager gammel, og jeg har tenkt på dette iaffal 24 dager [emoji23]

Har lyst på minst en til, men har fødsel ferskt i minne ennå :p vil ikke at han skal være enebarn.. men rart å tenke på at han kan bli storebror en dag, han som er så liten :D
Må bli ev. om to år elns.

Back
Topp