Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg vil faktisk ikke ha to tette.. Ser kjempetungt ut, og samboer har jo to fra før også.I natt er lillegutt en uke gammel og her sitter jeg og planlegger neste svangerskapTenker å prøve på nr 3 om et år. Må bare komme i jobb igjen. Er det andre som såvidt har kommet seg opp av fødesengen og allerede tenker på å bli gravide igjen?

Det kan jo skje 'uhell'Tenker alt for mye på detVi skal jo ikke ha noen flere nå, jeg ønsket meg én attpåklatt som jeg skulle kose meg med uten å ha alt stresset med flere små på en gang. Var helt klar på det, men i løpet av svangerskapet har tankene sneket seg frem om enda en....
Og etter fødselen for ei uke sida har det blitt enda verre! Synes det er så fantastisk å bli mamma igjen at jeg vil gjøre det enda en gangOg gi lillesnuppa et søsken tett i alder så hun slipper å bli enebarn i mange år når de store flytter ut.
Men det er jo rene skjære galskap, vi har to ganske store hver fra før og jeg nærmer meg 40. Tror samboeren hadde fått pusteproblemer hvis jeg hadde nevnt disse tankene for hanSå jeg må nok bare jobbe med meg selv og prøve å forsone meg med at dette er absolutt siste gangen
![]()
Så herlig med 5 barn! Heldige deg. Hehe, alle gode ting er treJeg venter jo nr 5 nå, og mannens 2. Vi har ikke plass til flere verken i huset, eller økonomisk. MEN om vi vinner penger eller arver etter en rik onkel så kunne jeg nok tenkt meg KUN en til med mannen. Synes tre er et fint tall på et kull!
Mitt første kull var jo på 3![]()
Storkklinikken i Danmark? Jeg kjenner ei alenemor som har to derfraMitt høyeste ønske etter at Frøet kom til verden faktiskMen, da er det veldig mye som skal klaffe for at det skjer (finne en å få barnet med som faktisk fungerer feks). Har veldig lyst at Frøet skal få søsken, men har jo ikke all verdens tid heller. Er tross alt 37
![]()