Neste barn!!

Apriljente<3

Gift med forumet
Er det noen her som tenker på å starte prøvingen igjen snaaaart ??:)

Har lyst, men kjenner jeg tviler litt også... Så foreløpig tar jeg pillene:p

«3 Helena mii, 8/4-13 «3
 
Skulle gjerne blitt gravid igjen fort, synes det var såå koselig! Men planen er ca 3 år mellom barna, så da venter jeg god og vel et år med å kaste prevensjonen! :) Når hun har fylt 2 år, tror jeg vi så smått starter å prøve :) Gleder meg!

Redigert: Nå ser jeg dette var april13 og ikke mai13, hehe :)
 
Vi er litt i tenkeboksen om vi skal ha nr 3 så er på pilla;) først må jeg bli ferdig med utdanning som er til jul:) så vil vi kjøpe hus:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
vi skal iallefall vente til jeg er ferdig med bachelor graden min, som blir neste sommer :) så om vi setter i gang da blir det 3 år mellom noe jeg ser på som perfekt :)
 
Jeg er veldig fornøyd med en til nå..:):) Vi har ikke begynt å snakke om nestemann enda....
 
Håper det blir prøving til neste vår, hadde ikke gjort noe å begynt å prøvd nå. Men man må være to og samboer vil vente :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vurderer å begynne prøving i Mai :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her er vi også ferdig, men dere må ha lykke til. Håper å få følge dere i spenning ;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Mannen er klar for å prøve på en til, men jeg er ikke klar. Går ikke på noe prevensjon


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har veldig lyst! Men all fornuft sier at det er klokt å ha mannen med på laget, få "årntlig" jobb, bli helt ferdig med studiene osv. Ååååå kjedelig! ;)
 
Neste mai-august tenker vi nok å prøve:) ca 3 år mellom :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har veldig lyst å prøve igjen til vår/sommer neste år. Men Spørst om jeg får mannen med på det:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er vi vell egentlig ferdige, men av og til tenker jeg at jeg har lyst på en til :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå e jo alle rundt meg gravide i tillegg, så nå vurderer jeg d seriøst altså:p men skuuuulle virkelig gjort meg ferdig med studiene altså:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp