Nest siste sprøyta?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Jordmor jeg var hos på kontroll i går ringte føden og spurte om dette. Skal settes igang i morgen hvis ikke jeg føder selv eller fødselen starter selv før det. Pga "tilstander i kroppen", det var absolutt ikke noe jeg ba om selv (er faktisk redd for igangsettelse :o ).

Den morgenen skal jeg ikke ta sprøyta sa de. Så tenkte på det idag da jeg fikk sprøyte, kanskje nest siste eller siste! Har tatt 2 ganger daglig siden ca 17.2 i år og slitt mye med sprøyteskrekk, så håper dette kan være gulrota mi for å takle en fødsel uten smertelindring :) ! Og t.o.m. en igangsatt en.

Flere som har utfordringer de gleder seg til å slippe? :)

Masse lykke til :D
Kan tenke meg det skal bli ufattelig godt å slippe disse sprøytene nå :) jammen har du vert god!

Ikke ta sorgen på forskudd! Vil tro det er bedre med igangsettelse når du allerede er moden? :)

Du har vært kjempeflink! Og du kommer til å fortsette å være kjempeflink for deg og den lille babyen.:) en fantastisk mor allerede.:)

Masse lykke til! Ta en time av gangen. Det kommer til å gå bare bra. Du får god hjelp.:)

Lykke til! Og husk at det fins forskjellige andre type smertelindring som ikke er medisinske også da :)

Lykke til :)
Snart har du babyen dine i armene dine :)
En igangsatt fødsel trenger ikke bety en mer smertefull fødsel, det går nok fint uansett skal du se :D

Masse lykke til! :-)

Ikke ta sorgen på forskudd! Vil tro det er bedre med igangsettelse når du allerede er moden? :)
Ja, jeg håper jo det. At det blir lettere enn om jeg var helt umoden f.eks. Men er redd, det skal jeg innrømme, håper jordmødrene er greie mot meg i morgen :) eller i natt hvis lille i magen vil hjelpe mor litt og komme før igangsetting ;)

Du har vært kjempeflink! Og du kommer til å fortsette å være kjempeflink for deg og den lille babyen.:) en fantastisk mor allerede.:)

Masse lykke til! Ta en time av gangen. Det kommer til å gå bare bra. Du får god hjelp.:)
Tusen takk for gode ord <3 ja, håper de er snille og greie. Står endel om hva jeg behøver i fødebrevet også.

Lykke til:) Nå er straks ventetiden over<3
Tusen takk! Ja, det får være fokus :) :)
Mykje lykke til!!
Tusen takk, Solmari :)
Lykke til! Og husk at det fins forskjellige andre type smertelindring som ikke er medisinske også da :)
Tusen takk. Ja, det er sant! Får puste mye og kanskje jeg kan låne oksygenmasken for å ha noe å puste i :)
Lykke til :)
Snart har du babyen dine i armene dine :)
En igangsatt fødsel trenger ikke bety en mer smertefull fødsel, det går nok fint uansett skal du se :D
Tusen takk, Dalsfrua :) og takk for oppmuntrende ord. Håper de ikke behøver å gjøre annet enn å ta vannet eller noe :) !
Kjempe masse lykke til<3<3
Tusen takk skal du ha <3
Snart er det over og du har babyen din ❤️ syns du har vært kjempeflink! lykke til ☺️
Tusen takk!! :) ja, håper jeg kan være sterk. Må nok legge meg tidlig så jeg har endel energi. Timen er i 10 - tiden på morgenen.
Lykke til! Tenk at du straks har babyen din i armene dine! <3
Tusen takk skal du ha <3 det blir spennende. Jeg får prøve å psyke meg opp i kveld :)

Må bare ønske deg masse lykke til :) Tenk! Nå er du snart i mål! Jeg har troen på at du kommer til å klare dette kjempebra :)

Og all ære til deg som tar tatt to sprøyter daglig gjennom hele svangerskapet. Jeg tok blodfortynnende gjennom 1.trimester og den følelsen jeg kjente på da jeg fikk beskjed om at jeg kunne slutte er jo ingenting ifht hva jeg kan tenke meg at du føler på nå :D

Må bare ønske deg masse lykke til :) Tenk! Nå er du snart i mål! Jeg har troen på at du kommer til å klare dette kjempebra :)

Og all ære til deg som tar tatt to sprøyter daglig gjennom hele svangerskapet. Jeg tok blodfortynnende gjennom 1.trimester og den følelsen jeg kjente på da jeg fikk beskjed om at jeg kunne slutte er jo ingenting ifht hva jeg kan tenke meg at du føler på nå :D
Tusen takk :) :) ja, det er litt uvirkelig enda, men endelig kjenner jeg at jeg gleder meg litt, må bare bite tennene sammen og stå i det :) blir deilig å kaste sprøytene ja! Kommer til å være en lettelse!

Back
Topp