Charlis We will date again, Mr.Moet! 27 Jan 2011 #1 Til dere som har Nespresso-maskiner... De blå kapslene er jo bare HEELT YUMMY YUMMY!!!!!
ilabom Forumet er livet Julibarna2014 27 Jan 2011 #2 Hvilken er det? Kjøper bare den brune jeg [8D] og den husker jeg jo selvfølgelig ikke navnet på nå [:D]
Hvilken er det? Kjøper bare den brune jeg [8D] og den husker jeg jo selvfølgelig ikke navnet på nå [:D]
ilabom Forumet er livet Julibarna2014 27 Jan 2011 #4 Lungo???? Wææææ.. De fleste av de smaker jo skviiiiip! Og dessuten -er ikke de koffeinfrie? [8D]
Charlis We will date again, Mr.Moet! 27 Jan 2011 #5 Niiiiix, ikke koffeinfri [:)] På min maskin er lungo-knappen vanlig kaffe! Den er en stor sølvgrå jævel med melkestimer og hele" pakketet.."
Niiiiix, ikke koffeinfri [:)] På min maskin er lungo-knappen vanlig kaffe! Den er en stor sølvgrå jævel med melkestimer og hele" pakketet.."
ilabom Forumet er livet Julibarna2014 27 Jan 2011 #6 Oh, har bare en sånn liten pinglemaskin jeg [8D] Men da skal jeg teste den, siden du sier det! [:D]
Charlis We will date again, Mr.Moet! 27 Jan 2011 #7 ORIGINAL: ilabom Oh, har bare en sånn liten pinglemaskin jeg [8D] Men da skal jeg teste den, siden du sier det! [:D] Jeg tror ikke du vil angre[:D]
ORIGINAL: ilabom Oh, har bare en sånn liten pinglemaskin jeg [8D] Men da skal jeg teste den, siden du sier det! [:D] Jeg tror ikke du vil angre[:D]
Gullgrisens 2gull Elsker forumet Snøfnuggene 2018 27 Jan 2011 #8 Blå er min favoritt også *løper bort og lager meg en*