Nesly sin dagbok..

3 dager over IKM i dag, tok en CB digital som lyste IKKE GRAVID. Har sikkert brukt 500 kr på tester denne mnd så nå tror jeg at jeg må bestille meg billigtester. SÆRLIG om jeg skal ha sånne tullete sykluser som jeg har nå. Æsj og æsj..

Har ømme pupper, er trøtt og sjokoladesugen så TR er nok rett rundt hjørnet...men hvorfor kommer hun ikke? Aldri gått 3 dager over før...

Nå har jeg bestil tilbudspakke med 21 EL tester + 5 graviditetstester fra billige tester.no! 

Ellers: venter og venter på tanta...murrer nederst i magen men hun er fortsatt ikke å se!

Satse på at mensen kommer da, om du uansett ikke er gravid, slik at dere får prøvd videre =) 
Har du lest litt om temping? 
Jeg har ustabile sykluser og synes temping er veldig ok da, så vet jeg hvertfall når jeg kan forvente mens, eller når det er vits i å teste! =)
Lykke til!

4 dager over IKM....fortsatt ingen tante! Har aldri skjedd før, så jeg kan huske iallefall! Merkelig...lurer innimellom p åom jeg kanskje kan være gravid alikevel, men har sen hcg produksjon? Men det som er rart er at jeg har to barn og med begge har gr-testene slått ut tidlig. Kan det være forskjellig fra svangerskap til svangerskap? Så eeeegentlig tror jeg ikke at jeg er gravid, bare så irriterende med hun tanta som aldri kommer,..

Koslig at du stakk innom Fru H! :) Har ikke prøvd temping, men kanskje jeg prøver det om ikke EL testene "virker" etter et par mnd! Har du prøvd lenge? Ei foreløpig i 3 pp her. Lykke til til deg! :)

...og DEEEEEEEEEEER kom TR!!! :);)

Aldri blitt så fornøyd med å få besøk av henne før, hehe! Og så 5 dager på overtid, det har aldri skjedd før! 33 dagers syklus er litt i lengste laget syns jeg!

Jaja, nå er vi inni en ny pp! PP 4 it is...

Så var man ferdig med TR...(alt man kan dele med internettverden ;)
Ja ja satser på at det er bae spesielt interesserte som leser dette og at andre blar forbi..

Er på dag 6 nå, skal begynne å teste EL om 1 uke, på dag 12. Syklusen har jo vært ganske "fucka" i det siste men tar utgangspunkt at den er 28 dager som den pleide å være i gode gamle dager. 

Alle syns lutealfasen er så kjedelig, er nå litt kjedelig å vente på EL også synes jeg da.. hva skal man liksom gjøre i mellomtiden. Er det lov å ha litt sex mens man venter?

Dag 10.....feires med ei øl....og snop...ikke så sundt men veldig godt. 

Skal begynne å teste på mandag! Men regner ikke med før pos.EL test før mot slutten av neste uke. Tenker jeg. 

Dag 13... begynte å teste etter EL i går, var negativ i går og i dag. Har funnet ut at jeg har nok EL litt senere enn jeg tidligere har trodd :) Så kanskje det er grunnen til at det ikke har klaffet. 

Hadde egetlig tenkt å drikke solvipect denne mnd men tenker som så at jeg har klart å bli gravid to ganger før uten hostesaft, så jeg tror jeg dropper det denne gangen og ;)

Dag 16. Tester fortsatt men har fortsatt ikke hatt EL. I følge BV skulle jeg hatt det i går, men tipper på litt lengre syklus denne gang som sist. 

Dag 19.. Hadde positiv EL test i går morges også, men på kvelden var den negativ. Så hadde nok EL i går. Så da er det Bare å vente en 13-14 dagers tid å se...

Dag 22.. 

Ja hva skal man si..har fri i dag...deilig.. sitter med kaffekoppen, var i butikken og hadde veeeeldig lyst på sjokolade men klarte å stå imot! Hurra for meg! 

Dag 24...en liten uke til testing nå..

Har MASSSE ekle vonde kviser! Pleier virlelig ikke være så ille som nå! Kanskje gravi tegn?

Fru H skrev:
Lykke til med testing =)

Takk takk! :)

Klarte selvfølgelig ikke å holde meg, siden jeg hadde tester i skapet..billigtester.. 

Så først negativ ut, men etter en halvtimes tid ble den svaaaak svak positiv.. men etter 5 min gjelder jo egentlig ikke, så ble i grunnen ikke noe klokere. Er jo litt i tidligste laget å teste da, er jo 5 dager før IKM.. 

Symptomer for tiden er kviser og humørsvingninger. Men dette kan jo være "før-tante"-symptomer også. Hmm. Får vente en dag og to før ny test!

Nå er jeg omtrent elt sikker. Positiv test igjen i dag. Har ikke tatt digi enda, men tenker jeg kjøper en i dag/morgen! Har en del tegn jeg kjenner igjen fra sist, masse murringer og strekniniger, så føler meg gravid:)

Hihi :-) kjenner meg igjen i det du skriver (tidligere) :-) heeele tiden på leting etter tegn :-) blir jo helt sprø ;-D men en positiv test er jo et sikkert tegn da!! Heldige dere er!!!!! Gratulerer :-D

Back
Topp