Nesesug

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Har kjøpt Nuk nesesuger, og skjønne tydeligvis ikkje korleis den funke.. For eg får ikkje ut nåke snørr..:o
Da surkle når ho puste, høyres ut so da e bak i halsen..
E da eg so gjer da feil (presse sammen, tar mot eit nesebor og sleppe forsiktig), eller kjem da kje opp fordi da e for longt bak?..

Har prøvd me både saltvatn eller mm før eg har brukt den.. Men ingen effekt uansett so eg får me meg..:-o

Jeg hadde den, men endte med å kjøpte otribaby sin nesesuger i steden. Fikk ikke til nuk sin...

Last edited:
vi er veldig fornøyd med otribaby :) saltvann først

Vi bruker nuk sin, og får ut en del om han surkler mye. Har i saltvann først, presser godt sammen, og slipper FORT. Da får man akkurat nok trykk til å få ut det verste :)

Vi bruker nuk sin, og får ut en del om han surkler mye. Har i saltvann først, presser godt sammen, og slipper FORT. Da får man akkurat nok trykk til å få ut det verste :)
Dette har jeg også god erfaring med =)

Ellers snakker jeg også varmt om otribaby, som de andre her =)

Vi hadde nuk sin først, jeg slapp fort og da fikk jeg ut det verste. Endte med at jeg gikk til innkjøp av otribaby sin og syns den er bedre :)

Vi bruker otribaby. Funker bra;) har ikke hatt så mye bruk for den nå i det siste *krysser finhe for at han holder seg frisk*

Back
Topp