M Minnesota Flørter med forumet 17 Mar 2010 #1 Kan man bruke otrivin nesespray når man er gravid eller skal man ikke bruke det? Husker ikke fra forrige gang....
Kan man bruke otrivin nesespray når man er gravid eller skal man ikke bruke det? Husker ikke fra forrige gang....
M Minnesota Flørter med forumet 17 Mar 2010 #2 Oki...var litt usikker...men fant sånne saltvannsdråper nå, så kanskje like greit å ta de istede for kanskje? Er så tett i nesen at jeg ikke får sove om natta....æsj[:'(]
Oki...var litt usikker...men fant sånne saltvannsdråper nå, så kanskje like greit å ta de istede for kanskje? Er så tett i nesen at jeg ikke får sove om natta....æsj[:'(]
M Minnesota Flørter med forumet 17 Mar 2010 #3 Nei nesehorn har jeg aldri prøvd! kanskje jeg skal prøve det ja! Takk for tips[:D]
E eksosrypa Glad i forumet 17 Mar 2010 #4 Jeg bruker snuppa mi sine barne-nesedråper, gravide kan bruke de[;)]
N naranja Andre møte med forumet 17 Mar 2010 #5 gravide kan bruke otrivin på LIK LINJE som de som ikke er gravide!