Har bedre effekt enn vanlig saltvann vil jeg tro daDævver av mentol i nesamen skal kjøpe å teste omdet blir for gæli
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bedre effekt enn vanlig saltvann vil jeg tro daDævver av mentol i nesamen skal kjøpe å teste omdet blir for gæli
![]()
Saltvann er ikke farlig å bruke så mye som nødvendig heldigvisHar brukt Zymelin 2 ganger hittil i sv.skapet, og saltvann en 3-4 ganger. Prøver å bruke nesespray minst mulig, mest for å ikke bli totalt avhengig![]()
Vet at saltvann går veldig greit, men jeg føler ikke at virkningen er god nok. Dessuten synes jeg de saltvannssprayene er skikkelig ubehagelig å brukeSaltvann er ikke farlig å bruke så mye som nødvendig heldigvis
Men de som inneholder xylometazolin og oksymetazolin er de man kan bli avhengig av, derfor man anbefaler å ikke bruke mer enn 2-3 ganger dagen og maks 10 dagerbruk under dette er ikke farlig
Sånn ja, går nok greitVet at saltvann går veldig greit, men jeg føler ikke at virkningen er god nok. Dessuten synes jeg de saltvannssprayene er skikkelig ubehagelig å bruke
Jeg er mest redd for at jeg kommer til å bli avhengig i den grad at jeg måååå ha nesespray hver gang jeg føler meg litt tett om kvelden før jeg skal sove liksomIkke at jeg skal bli avhengig-avhengig, pga innholdet
![]()