kan vi ta dette? Evt hvilken type er så potte tett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brukt otrivin i snart 3 mnd ! :O er sååå tett. Klart meg uten noen dager nå.
Brukte mye otrivin i forrige sv.skap også
Har noe med at man gjerne får tett nese når man er gravid så det er ekstra lett å bli avhengig av otrivin og andre nesesprayer mot forkjølelse som ikke er saltvann.Jeg var på apoteket og skulle kjøpe i dag og fikk beskjed at det var kun nesespray saltvann mot tett nese den røde jeg kunne kjøpe. Alt annet var ikke anbefalt sa hun
Huff, er ikke bare bare..Jeg ble nå avhengig av otrivin for noen år tilbake, brukte det vel 1-2 år nesten sammenhengende, klarte ikke å sove uten.. Så jeg syter veldig med å ta det nå, etter at jeg har klart å slutte med det. Men så lenge jeg ikke bruker det aalt for lenge, og ikke så store doser, så ordner det seg etter et par dager uten..
![]()
Kan hende denne har bedre effekt
Vis vedlegget 174845
Skal ihvertfall prøve den selv om jeg får problemer![]()
Verdt å prøve ihvertfall, saltvann kan man jo ta som man vil, også neseolje med eucalyptus eller lignende hjelper vel også nok til at man ikke trenger de andre typene nesespray håper jegJeg prøvde otrivin sin variant av den, var saltvannsspray med mentol det og, funket noe bedre enn vanlig saltvann, men hjelper ikke meg når jeg er helt tett hvertfall. Mentolen åpner noe da, så det er verdt å prøve![]()
Verdt å prøve ihvertfall, saltvann kan man jo ta som man vil, også neseolje med eucalyptus eller lignende hjelper vel også nok til at man ikke trenger de andre typene nesespray håper jeg![]()
Da skal jeg få kjøpt det imorgen mens jeg er på jobb!Ja vet du, den olja med eucalyptus brukte jeg en del når jeg skulle venne meg av otrivin, funker veldig bra! Ved tette bihuler funker det godt å smøre litt i panna ogsåBare passe på at det ikke kommer for nær øynene,, hehe
![]()
Dævver av mentol i nesaKan hende denne har bedre effekt
Vis vedlegget 174845
Skal ihvertfall prøve den selv om jeg får problemer![]()
Takk for tips!Dævver av mentol i nesamen skal kjøpe å teste omdet blir for gæli
![]()