Nesespray..

mila76

Betatt av forumet
Endelig er det vår tur!!!I dag har vi vært å kjøpt nesespray.Begynner med det på lørdag.Jeg er selvfølgelig veldig spent...Vi fikk beskjed at man skal bruker'n 4 ganger daglig..Og vi bestemmer selv når..Lurer på om dere med erfaring har litt tips til meg om hvordan dere gjorde det? Setter pris på litt hjelp[;)][;)] Takk[:D]

Me har fått faste klokkeslett å ta den på....0800-1500-2200. Altså tre gonger til dagen, men syns å huske eg har høyrt det kan være forskjellig frå par til par..?? Me har og fått beskjed om å ta anna kvar gong i kvart nasebor!

Me har ikkje begynt enno, (venter på mensen for å få dato å begynne) så kan ikkje sei så mykje om korleis det er, men ynskjer deg masse lykke til!!

Hei.

Jeg skal også begynne på nesespray ganske snart.[:D]

Jeg skal også ta den 4 ganger om dagen, men har fått beskjed om at jeg skal ta den en gang i hvert nesebor om morgenen (2 sprayer) og en gang i hvert nesebor om kvelden (totalt 4 sprayer for dagen).

Dette er vel litt forskjellig alt etter hvilken type spray en har jeg forstått, så følg rådene du har fått fra legen din du, så er du sikker.

Jeg tok Suprecur nesespray. Den skulle taes fire ganger om dagen, i annethvert nesebor.
Så jeg gjorde som følger:
0700:Høyre 1200:Venstre 1700:Høyre 2200:Venstre.

Er nok ganske forskjell fra spray til spray.[:D]

Back
Topp