Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke otrivin! Den er ikke anbefalt.Jeg er så tett i bihuler nå at det gjør vondt... Kan jeg bruke nesespray? Altså vanlig otrivin?
Jøss, legen min sa nei til den :/
Min jordmor sa jeg kunne forholde meg til denne siden med 100% sikkerhet. Bygger på nyeste forskning. Helt sikkert slik at leger ikke alltid er fullt oppdatert.Jøss, legen min sa nei til den :/
Det kan hende Legen gikk nok bare utfra pakningsvedlegget.Min jordmor sa jeg kunne forholde meg til denne siden med 100% sikkerhet. Bygger på nyeste forskning. Helt sikkert slik at leger ikke alltid er fullt oppdatert.
Det går nok gelt sikkert bra. Jeg hadde ikke vært bekymret i alle fallAh, det er kun snakk om en liten spray i hvert nesebor før leggetid eventuelt
Jøss, legen min sa nei til den :/
Jeg blør neseblod hver dag omtrent, så ja det er veldig skjørt oppi nesaJeg bruker otrivin på kveldene for å få sove. Er et eller annet med å ikke få puste som bare gir meg litt sånn småpanikk :S Men snakket med jordmor om dette først, og hun sa at det eneste ulempen var at slimhinnene allerede var ganske skjøre pga svangerskapet, og at man derfor var anbefalt ¨ikke bruke nesespray. Den ga ingen skade på baby, bare på mor =)