Jeg vet man ikke skal bruke otrivin nesespray, de fleste allergimedisiner og nasonex.. Er det noen som bruker otrivin alikevel? Andre tips til tett nese? Så fryktelig plaget her altså..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saltvannsspray kan du bruke. Ikke bruk otrivin selvom det kanskje er noen her som bruker det...
Du ville vel ikke drukket alkohol selvom det hadde vært noen her som gjorde det?
TuMmY LoVe
Hva heter det merke som du har kjøpt da?Det var et merke som var godkjent for gravide, så har kjøpt den.
Jeg syntes kanskje det var litt rart å sammenligne med alkohol, såvidt jeg har lest så er grunnen til at otrivin ikke er anbefalt til gravide fordi det ikke er testet på gravide og produsenten ønsker å sikre seg i forkant. I utgangspunktet skal det virke lokalt i nesen det er kun et merke som er testet på gravide (det jeg kjøpte nå) og når jeg leser på innholdsdeklarasjonen er det eksakt det samme innholdet som otrivin.. Men alikevel, når jeg fant den som er testet så holder jeg meg til den. Takk for svar.
Hva heter det merke som du har kjøpt da?
Jeg har brukt både otrivin og rhinox. Leste på apoteket sine sider at det var greit...?
<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Hehe, joa det var bare for å sette det litt på kantenDet var et merke som var godkjent for gravide, så har kjøpt den.
Jeg syntes kanskje det var litt rart å sammenligne med alkohol, såvidt jeg har lest så er grunnen til at otrivin ikke er anbefalt til gravide fordi det ikke er testet på gravide og produsenten ønsker å sikre seg i forkant. I utgangspunktet skal det virke lokalt i nesen det er kun et merke som er testet på gravide (det jeg kjøpte nå) og når jeg leser på innholdsdeklarasjonen er det eksakt det samme innholdet som otrivin.. Men alikevel, når jeg fant den som er testet så holder jeg meg til den. Takk for svar.