Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hva er farlig med å bruke det? Kjipt å ikke få puste på natta daBare å slutte nå
Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her... Mange røyker.. Jeg sprayer, det er min svakhet....jeg har brukt nesespray i fem år nå jeg.. har ihvertfall ikke sjans å slutte når jeg er gravid, ettersom jeg er enda tettere da. synd, men ingenting annet funker, har prøvd alt fra saltvannshorn til spray og direkte avvenning..
Eg vet bare at det ikke er bra, venninnen min var avhengi å måtte slutte:/Men hva er farlig med å bruke det? Kjipt å ikke få puste på natta da
Februar 2015
Jeg spurte legen i dag, og han sa først at det var ok. Men så sjekka han det opp og sa at man ikke burde bruke nesespray når man var gravid. Heller saltvannDa skal ikke jeg ha dårlig samvittighet for å ty til nesesprayen i nøden
-iPhone appen-
Bah.. Saltvann funker veldig dårlig :-/J
Jeg spurte legen i dag, og han sa først at det var ok. Men så sjekka han det opp og sa at man ikke burde bruke nesespray når man var gravid. Heller saltvann
Zymelin har samme virkestoff som otrivin, de har bare ulike produsenter.. Så der kan man se hvor ulike anbefalinger de ulike produsentene kommer med.Slapp helt av! Du kan trygt bruke zymelin (funker like godt som otrivin, rhinox etc).Fås kjøpt på apoteket, mulig de har i butikk og. Søk på zymelin på felleskatalogen.no om du vil ha det bekreftet derfra Der vil du finne følgende under emnet graviditet/amming: "Terapeutisk bruk medfører ingen risiko"
Sent from my iPhone using Tapatalk -
Om man går inn og ser på Otrivin sammenlignet med Zymelin har otrivin langt flere virkestoffer...Det står jo også presisert "terapeutisk bruk" under zymelin, hvilket betyr at man ikke skal bruke det ukritisk. Men ja, produsentene kan være veldig forskjellige i anbefalinger så det er absolutt noe det er viktig å ta i betraktningZymelin har samme virkestoff som otrivin, de har bare ulike produsenter.. Så der kan man se hvor ulike anbefalinger de ulike produsentene kommer med.
Uansett er det annen forskning som viser at det er trygt å bruke nesespray med virkestoff under graviditet, men så kort tid som mulig og så små doser som mulig.
Sent from my iPhone using BV Forum