Nesespray???

rampen

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hjelpes. Er dette og farlig for oss gravide? Hadde jeg aldri sett for meg.

Noen sier ditt, andre sier datt. Står ingenting på pakningen da, men..

Ehh. Men det sto INNI. jaja. blir lite med søvn i natt for å si det sånn. Har brukt den kun fire ganger så regner med det ikke var farlig :)

Du kan bruke saltvannspray.. Men funket ikke så bra for meg :S

Sent from my iPhone using BV Forum

Zymelin eg og ok! Har brukt det nokre mnd no! Brukte det so og seie heile svangerskapet med nr 1!

Ipaden min <3

Jeg bruker nesespray. Ikke kjeft på meg, men det er det eneste som fungerer og jeg får ikke sove når jeg er tett! Har troen på at man ikke skal være hysterisk :) en ting mot tror jeg gjør lite skade når jeg er på den "rene" siden på det meste ellers :-)

Jeg har blitt skikkelig forkjøla, og bruker nesespray enkelte ganger før jeg skal sove ellers får jeg jo ikke puste.. Men jeg er ikke avhengig av den, så regner med det går bra..

Jaja, får holde ut til i morgen så jeg får dratt på apoteket og kjøpt en som IKKE er farlig for gravide da. for det var tydeligvis Otrivin

Jeg har brukt nesespray i begge svangerskapa mine for sliter så sykt med tett nese! Og det har aldri vært no problem! Helt friske barn:)

Har ei venninne som er/var avhengig av nesespray. Otrivin med mentol. Hun har også 2 friske jenter ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg måtte bruke nesespray ved et par anledninger sist svangerskap, men dess mindre medikamenter, dess bedre sies det å være for spirelille :)

Jeg bruker otrivin mentol.. migrenen øker når jeg er tett. Og jeg kan ikke ta allergimedisinen når jeg gravid. Fin rundans det der. Hvis jeg må velge mellom farlig migrenemedisin, alergimedisin eller otrivin nesespray, blir det det siste.

Jeg bruker otrivin mentol.. migrenen øker når jeg er tett. Og jeg kan ikke ta allergimedisinen når jeg gravid. Fin rundans det der. Hvis jeg må velge mellom farlig migrenemedisin, alergimedisin eller otrivin nesespray, blir det det siste.
Jeg tar vanligvis kortisonsprøyte mot pollenallergien. Kan ikke det nå, men tar loratadin tabletter etter å ha snakket med legen. Det funker ikke i nærheten av like bra, men det jeg skulle frem til er at jeg tror det finnes enkelte alkergimedisiner man kan ta.

Uff er så vondt å være så tett! Føles ut som at hodet skal eksplodere :/

Back
Topp