Nesespray

Link88

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Er det noen som vet hvem man kan bruke? Er det bare saltvann? Isåfall krise, er det noe jeg ikke takler så er det å være tett i nesa... :(

Jeg bruker barne otrivin. Det har jeg gjort de to andre gangene også. Jeg blir forferdelig tett i nesen når jeg er gravid. Saltvann funker ikke. Snakket med legen om det, og hun da jeg kunne bruke otrivin, siden jeg blir så tett. Men at det var greit å prøve å holde seg til otrivin for barn. Jeg prøver samtidig å bare bruke det når jeg absolutt må, og det er helst på kvelden/natta.

Jeg bruker barne otrivin. Det har jeg gjort de to andre gangene også. Jeg blir forferdelig tett i nesen når jeg er gravid. Saltvann funker ikke. Snakket med legen om det, og hun da jeg kunne bruke otrivin, siden jeg blir så tett. Men at det var greit å prøve å holde seg til otrivin for barn. Jeg prøver samtidig å bare bruke det når jeg absolutt må, og det er helst på kvelden/natta.

Tusen takk for svar! Da skal jeg gå til innkjøp av det:). Går ganske bra å være tett i nesa på dagen, men så kommer kvelden og det er umulig å sovne..

Uff, jeg er avhengig av nesespray... Har vært det i et år nå. Må ha et spray med otrivin i hvert nesebor før jeg kan sove... Bør kanskje prøve med barnenesespray heller.

snakket med legen min nå, samt de på apoteket! De sa rhinox kunne brukes i moderate mengder! :)

otrivin skal ikke brukes bare rhinox eller saltvann ;)

Hva er det som kan være skadelig med å bruke nesespray? Bare lurer siden jeg ikke vet noe om dette i det hele tatt :)

Du kan bruke Otrivin i svangerskapet i terapeutiske doser uten problem! Ikke overdriv og bruk bare ved behov!

Back
Topp