Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OK , kjenner jeg meg rett så tror jeg at jeg kommer til og reagere på samme måte ...
kanskje jeg gruer meg litt unødvendig til den nesespray og![]()
noen som har brukt og begynt og bruke nesespray og merker forskjell på kroppen?
Noen symptomer ?
Bare redd jeg får althetetokter og en kropp som går helt berserk
Stakkars typen![]()
Jeg reagerer heller ikke på sprøytene. Heller ikke reagert på medisiner til frys. MEN denne sprayen! Fytti katta[emoji31] Men heldigvis er det jo bare en kort periode[emoji4]Jeg gjorde det samme som deg ifht forventninger til hormoner- var sikker på at jeg kom til å få alt som finnes av bivirkninger! Jeg ble positivt overrasket! Gikk ikke på spray, men jeg fikk ikke en eneste bivirkning av sprøytene! Ved hormonene til fryseforsøk får jeg litt kvalme og hodepine, men helt levbart[emoji5] så anbefaler deg å gå inn i det med åpent sinn, alle reagerer forskjellig[emoji5]
Få prøve og tenke positivt på den der sprayen da hehe![]()
Dere som har tatt sprøytene da... må jo innrømme at jeg ikke gleder meg sånn til og stikke meg selv
Sa samboer måtte hjelpe meg , men han er jo lite glad for sprøyter så det er vell glemme sak![]()
Få prøve og tenke positivt på den der sprayen da hehe![]()
Dere som har tatt sprøytene da... må jo innrømme at jeg ikke gleder meg sånn til og stikke meg selv
Sa samboer måtte hjelpe meg , men han er jo lite glad for sprøyter så det er vell glemme sak![]()