Nesepray og rødvin

twinanne

Forumet er livet
Er litt usikker på om jeg skal legge ut en advarsel om å være forsiktig nå, det kan jo være at dette ble pga kombinasjon med alergiske bivirkninger også: men jeg ble full på et glass rødvin i kveld, da hjalp det ikke mye med potet gull til og magen full av mat get. Min bedre halvdel har det veldig morsomt - det er første gang han har sett meg mer eller mindre full  og bare et glass skulle til [&:][8D] vel det er godt at noen synes dette er morsomt da[8D]

eg drakk som normalt når eg gikk på nesespray,og ja eg ble godt full men drakk like mye som eg pleier[:D]

men du får kose deg i kveld du då[:D] så får du hilse gubben[:D]

Jeg drakk også mens jeg gikk på nesespray.
Merket ingen forskjell. [:)]

Drikker dere mens dere går på medisin?
Det fikk jeg streng beskjed om å ikke gjøre...;)[;)]

ORIGINAL: CiZzYeN

Det var aldri noen fest, der jeg drakk meg kjempe full.
Men ett glass vin eller to. Men det bare når jeg gikk på nesespray. Når jeg begynte på sprøytene, var jeg sjåfør.

ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: CiZzYeN

Det var aldri noen fest, der jeg drakk meg kjempe full.
Men ett glass vin eller to. Men det bare når jeg gikk på nesespray. Når jeg begynte på sprøytene, var jeg sjåfør.

oki...jeg holdt meg unna hele tiden..[:D] blir sikker full med en gang med medisiner ja..hehe..bra du ble sjåfør ettervært da[:D]

eg spurte om dette siden vi hadde planlagt en kjempe stor fylla tur med englandsbåten,venners venners tur. eg skulle ikke bekymre meg i d hele tatt når eg gikk på sprayen. men vi reiste ikke på turen, istetdet for 4 fylladager på båt tok eg en fylladag hjemme[:D] tørde ikke mere[:D]

Jeg spurte også sykehuset om jeg kunne drikke litt under stimuleringa, og det var helt greit det.
Bare jeg ikke ble så full at jeg glemte medisinene[&:]
Men holdt meg til et par glass rødvin gjennom hele prosessesen jeg.
Under ruginga skal vi selvsagt ikke ta noe i det hele tatt....

Tenker mannen din hadde det gøy twinanne[:D][:D][:D]

Mann min hadde det nok gøy ja, med et glass rødvin og det andre glasset mitt drakk han opp. Men i dag så er det full allergisk reaksjon i øynene, så det kan være en god miks som var på gang i går. Jeg gikk foresten og la meg tidlig i går også[8D] Det ble ikke noe krim eller sen TV titting på meg gett.

Men for dere som stusser på dette så var det her snak om et glass rødvin og ingen fylleparty da, og som flere sier det er tillatt å ta seg et glass når vi er på nedregulering, har jo ikke begynt å produsere folikler enda, det kommer ikke før vi starter med sprøytene. Da er det en annne sak, da er det bedre med totalavhold, etter min mening - men de har vel sakt at det er greit nok da også, men der er jeg streng med meg selv.

ORIGINAL: smygel 78

Ja jeg er ogå meget streng når det gjelder alkohol.
jeg tok meg ett glass rødvin 20 mars i påsken (startet på spray 21 mars)og har ikke rørt noe siden og håper å ikke kunne drikke på 9mndr++ hehe.

Hordan er formen i dag da twianne?? hehe[;)]

Formen er helst alergisk reaksjon tenker jeg - alergien i øynene har blomstert for fult - hovnet opp og røde og fine, tror neppe dette kommer av et glas vin, tenker det var en pang reaksjon samtidig med vine og Synarella nesesprayen rundt kl. 2000 i går kveld jeg, en sabla kombinasjon. Har aldri hatt hodepine eller fyllesyke etter det glasset med vin i går. Kroppen er sannelig rar.

Så i dag er jeg Twinanne med drakulaøynene[8D]Greit med solbriller da, eller solbriller på brillene ettersom jeg ike har på linser i dag.

Back
Topp