Neseplaster

friele

Elsker forumet
Nå har jeg vert på apoteket å kjøpt meg nesestrips....Det skal bli lettere å puste å utvide nesebor.Står det skal hjelpe ved tett nese,så det blir spennendes å se om litt,hehe[:D]  Er litt sårt i nesa etter nesesprayen....Så det er jo verdt ett forsøk....Det står ikke noe om bruk av det under graviditet,så da er det jo i orden[:D]

oi det viste jeg ikke at fantes!!! skal kjøpe allerede i morra for jeg er så innmari tett av allergi og har blitt enda tettere nå som jeg går gravid.

Nei vet du hva,de virket IKKE.......Det var 7 i en pakke,kosta 74 kr.Så det var ikke allverdens,men likevell bortkasta...Det er forkjølelse tett jeg sliter med...Har vert pottetett i snart fem dager uten bedring....Kan ikke skjønne hvorfor det ikke gir seg snart[&:][&:]    Har nå og hivd i meg en liten neve hele pepperkorn.Det var ett gammelt kjerringråd,men turde ikke ta for mye av de,så tok sikkert for lite......

Ja det har bare med å gi seg snart før jeg dytter hele handa opp i der å bare graver vei.....Uff så ekkelt da,hehe[:D]   Det står på nesespraypakken at en kan bruke det 3 ganger daglig,men jeg må ha 4 ganger om dagen og våkner om natta å må ha en dose da og....får bare håpe at det ikke er mage dager igjenn....

Har du prøvd neseskylling?
Litt salt i lunkent vann, hell det inn i det ene nesebordet så skal det renne ut det andre hvis du holder hodet litt på skakke. Høres vanskelig og ubehagelig ut, men det er det ikke. Løsner skikkelig på gruffen inni der. Spør på apoteket hvordan det gjøres. der selger de også små plastkanner som er lette å bruke.

Billig og effektivt!

trøkk i deg c-vitaminer! minst ti om gangen! og sniff japansk peppermynteolje i dampbad med håndkle over hodet og bollen med kokende vann/japansk peppermynteolje! det kan løse opp i gugga!

Jeg pleier alltid trøkke i meg  ei til c vitamin bomber rett i det jeg blir syk,men turde ikke denne gangen.Kan en ta så masse c vitaminer når en er gravid??

C-vitaminer er vannløselige og det du ikke trenger skylles rett ut igjen, så jeg vil tro at det er ufarlig selv om man er gravid...?[8|]

har blitt anbefalt c-vitaminer mange ganger jeg, det gjør også at kroppen din tar opp jern bedre, og det er bra for oss gravide! og som entil sier her så er de vannløselige og skylles ut. c-vitaminer lagres ikke i kroppen din!

Hehe kanskje jeg skulle spurt her inne med en gang jeg ble syk ja.....Jaja så vet jeg det til en annen gang[;)]

Back
Topp