Neseblod?

MammaMassør

Glad i forumet
Noen andre som er plaget med å lett blø neseblod? [emoji382]
Eg nøs på jobb og måtte sitte på kjøkkenet her i 15 minutter før det gav seg. Brukte en halv boks med anisktspapir (Kleenex).
Det er jo passe slitsomt og utrolig upraktisk om jeg har massasjeklienter på benken. [emoji23]

OOOOOOH Yes! [emoji21] opp til flere ganger daglig[emoji30] veldig slitsom!

Ikke plaget direkte, men har omtrent aldri blødd neseblod før etter jeg ble gravid :p

Ikke direkte neseblod her, men har vært veldig sår i nesen, og hatt masse rifter somdet har blødd litt fra, for så at det har størknet. Så det har vert vondt å i der hele tatt bare ta på nesen til tider :( Fant heldigvis en salve (?) som hjalp veldig da :)

Ikke direkte neseblod her, men har vært veldig sår i nesen, og hatt masse rifter somdet har blødd litt fra, for så at det har størknet. Så det har vert vondt å i der hele tatt bare ta på nesen til tider :( Fant heldigvis en salve (?) som hjalp veldig da :)

Kan jeg spørre hva slags salve? Har samme, og hele nesa mi er vondt og full av ruer etter rifter!

Bruker du bacimycin inni nesa??

Kan anbefale Rhinoil, er 100 % ren sesamolje, så ikke nå farlig å bruke. Ofte blør gravide neseblod pga opphovnede/tørre slimhinner.
Denne vil smøre slimhinnene . Kjøpes på apotek!

Bruker du bacimycin inni nesa??

Kan anbefale Rhinoil, er 100 % ren sesamolje, så ikke nå farlig å bruke. Ofte blør gravide neseblod pga opphovnede/tørre slimhinner.
Denne vil smøre slimhinnene . Kjøpes på apotek!
Ja, las annbefaling av den ett eller annet sted.. Husker ikke hvor. Denne er helt ufarlig for gravide, og funket supert på meg vertfall. Her var det så ille at bare jeg kom borti nesen gjorde det vondt, og jeg hadde store åpne sår. Aldri hatt der før! I løpet av første smørning stoppet all blødning, og etter 3(?) smørninger var alt borte, og så godt som nytt :) Så takk for tips, men jeg ville aldri gått bort fra denne nå som jeg vet at den funker supert :D

Back
Topp