Neseblod...

SiBeL

Gift med forumet
blør neseblod for hver gang jeg snyter meg....og hver morgen når jeg står opp er jeg skikkelig tett i nesa og tørr i munnen,når jeg da skal snyte meg er det bare blod på papiret til slutt[&:][&:][&:]er dette noe jeg bør spør legen om?er fortvila? Liker ikke å pelle meg i nesa men av og til så må jeg nesten det og da er det tørr neseblod liksom....det gjør vondt oxo[:-]

har blødd en del neseblo jeg å, men det stoppa for en del uker siden her, nog det er jeg glad for, har aldri blødd neseblod før og ble nervøs hver gang det kom[&:]

Det er nok slimhinnene i nesen som blir litt tynnere nå under graviditeten...
Eneste jeg bruker er saltvannsoppløsning, men kanskje du bør ta det opp med legen for sikkerhets skyld.

jeg har det samme, regner ikke med det er noe farlig. men kan altid høre nest gang du er hoss legen[:D]

ta kontakt m legen din sibel,dette kan være symptomer på akutt svangerskapsforgiftningen. som jeg har lest en del om

jeg har akkurat det samme. må alltid legge meg med dopapir ved siden av senga.. er helt tørri nesa når når jeg våkner,og blåser ut nesten rent blod.. skikkelig ekkelt[&:]

Back
Topp