Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå har jeg blødd neseblod hver kveld i ca 2uker, er ganske mye som kommer altså, renner nedover og fyller et par papirer.. Kommer uten at jeg gjør noe spesielt..
Vet ikke, har aldri blødd neseblod før i grunnen. Bare de to siste ukene.. Er ganske ekkelt for jeg legger ikke merke til det før det drypper eller kommer på klærene..
Uff da!!
Jeg blør neseblod ganske ofte selv, og det kan vare i opp til en time.
Men det her synes jeg var veldig ofte! [:-]
Det kan være at du stresser litt mye om dagen, eller så er neseveggen din veldig tynn.
Mamma måtte brenne i nesa. Det gjør visst ikke vondt, men "forsegler" den blodåren som spekker.
Jeg ville uansett tatt kontakt med lege om jeg var deg.
Det er ikke noe morro å blø neseblod nei [&o]
Har trent kick boxing og spilt fotball i 12år og fått masse slag i nesen men ALDRI blødd nese blod. Og nå kommer det nesten hver kveld.. Vet at man er mer blod fylt og at det er litt vanlig å blø neseblod i graviditeten, men hver kveld er jo litt mye. Får ta det opp med legen når jeg skal der i april. Eller ville du ringt inn og hørt?
Det er nok dessverre vanligere for gravide enn ellers, ja..
Jeg har ikke vert veldig plaget med det før nå, men begynt å merke det ekstra de siste dagene[8|]
Skjøre slimhinner i hele kroppen - er visst bare normalt, dessverre, ja... [:'(]