FunLight
Glad i forumet
er det slik at det er normalt å blø neseblod? voknet i mårrest emd neseblod.. og det har jeg kanskje ikke hatt siden barnehagen. Hva er det man skal gjøre for at det stopper? hodet forover eller bakover?
noen andre som blør neseblod??
håper virkelig det ikke blir at jeg skal begynne emd det altså!! heselig!! :P
noen andre som blør neseblod??
håper virkelig det ikke blir at jeg skal begynne emd det altså!! heselig!! :P