Neseblod

GrimmOgGru

Betatt av forumet
Jeg blør neseblod så og si hele tiden! Blir så lei!! Har gjort det leeenge nå, og det er ikke bare litt.. i morges "brukte jeg opp" en kopphåndduk på å få stoppet strømmen av blod, og barna ser helt forferdet på meg[;)] Jeg blør MASSE og flere ganger for dag, og det kommer helt plutselig, og er skikkelig plagsomt hvis jeg f.eks er på butikken eller noe, for jeg merker det ikke før det plutselig renner i strie strømmer[:)]
Er det flere som har det sånn eller?

Jeg blør en del neseblod, og hadde det sånn som deg da jeg var liten( 7 år), så jeg fikk brent bort noen blodkar i nesen, ble mye bedre etter det. Har tatt seg oppigjen nå som jeg er gravid da!

Uff...det er ikke noe greit..
Jeg har alltid blødd mye neseblod (fra jeg var lita). Jeg har også brent blodkar i begge nesebor, men er bare det ene det har hjulpet på...
Har ikke blødd så mye i svangerskapet, men noen ganger og da har det bare kommet sånn plutselig...
Har ingen gode råd mot det, så føler ikke jeg er til noen hjelp nå. Men er det veldig plagsomt så kan du jo spørre legen??[:)]

Jeg hadde en periode her i vinter hvor jeg blødde mye neseblod, nesten hver dag [:'(] Så blei jeg skikkelig neseforkjøla og måtte bruke rhinox nesespray i 1 ukes tid , etter det har jeg ikke blødd *bank i bordet* [:)]

kan være et tegn på jernmangel!

ORIGINAL: bambina85

...eller bare tynnere slimhinner som følge av graviditet.

Nå er det ikke lenge igjen, men plager det deg veldig så ta kontak med legen, og få brent bort blodkarene[:)]

ORIGINAL: lan77

ORIGINAL: bambina85

...eller bare tynnere slimhinner som følge av graviditet.

Nå er det ikke lenge igjen, men plager det deg veldig så ta kontak med legen, og få brent bort blodkarene[:)]

Selvsagt;) Men kan være det også!

Back
Topp