nesa mi vrenger seg snart

malrodien

Gift med forumet
for jeg har stått i oljemalingslukt i 2 timer nå[8D][8D][8D] så nå er spisebordet snart ferdig[:D] å føttene på stuebordet snart ferdig[:D] 1 strøk igjen nå så[8D]

spørsmål til dere:
meeeeeen men men føttene er hvite og har lyst til å beise bordplata i sånn værslitt farge. grå vettere[8D] noen som har beiset i grå før?

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

Har ikke gjort det før, men den fargen du mener er sikkert jernvitrol, det er kjempefint når det ser ut som om det er slitt av vær og vind[:)]

er det noen spesieller fargeforhandlere som kunn har den? eller tror du coop mix eller byggmaker kan ha den [8D]

flink du er. jeg spyr snart av lukta. har holdt på i 2 dager nå å det stinker i hele huset. har terrassedøra og vinduer åpent når jeg holder på. blir jo helt rusa av det greiene der!!!

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma

flink du er. jeg spyr snart av lukta. har holdt på i 2 dager nå å det stinker i hele huset. har terrassedøra og vinduer åpent når jeg holder på. blir jo helt rusa av det greiene der!!!

hehe ja jeg vet[8D] har heldigvis et rom ved yttergangen, så ytterdøra står oppe og vinduet på det rommet[8D] har dør mellom resten av huset og der[8D] så sliper å fryse i hjel[8D][8D] men kjenner jeg går rundt å lukter maling selv om jeg ikke er i malingslukta[8D][8D]

gleder meg til og se bilder snart jeg[;)]

Holder seg lenge den lukta der ja. Fordel og male ute når en bruker oljemaling[:)]

Back
Topp